لنا هیدی بازیگر نقش سرسی در فیلم کوتاه و هیجان‌انگیز Long Pork بازی می‌کند

لنا هیدی (Lena Headey) ستاره سریال “بازی تاج و تخت”، نقش اصلی در فیلم کوتاه «Long Pork» را به عهده گرفته است که توسط شرکت Madhouse Films ساخته خواهد شد.

به گزارش فیگار و به نقل از سایت ورایتی؛ فیلم Long Pork که نخستین کارگردانی آیریس دوکات است، هیدی را در نقش لیلی ویلیامز، یک آشپز در یک رستوران مشهور را به تصویر می‌کشد که دخترش تحت قوانین تولد اجباری درگذشته است. وقتی دادستانی که مسئول رد درخواست دخترش برای سقط جنین است، میزی در این رستوران رزرو می‌کند، لیلی تصمیم می‌گیرد انتقام خونینی از او بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لنا هیدی در فیلم کوتاه و هیجان‌انگیز Long Pork بازی می‌کند

مارک منچاکا، ستاره سریال «Ozark»، در نقش دادستان «فیلیپ آندرسون» حضور خواهد داشت. همچنین «کاترین کورتین»، «لورنا کورتنی»، «زوی سیپرس» و «تی ال تامپسون» نیز در این فیلم حضور دارند. نویسندگی این اثر به عهده «آیریس دوکات» بوده است و «کاترین رومنز» و «چارلی سارا ترایسمن» از کمپانی «Madhouse Films» همراه با «الیزابت والنتی» به عنوان تهیه کنندگان این فیلم فعالیت می‌کنند.

لنا هیدی
لنا هیدی

«رومنز» و «ترایسمن» کمپانی «Madhouse Films» را در سال ۲۰۲۲ با هدف تمرکز بر صدای محروم شده تأسیس کرده‌اند. اولین فیلم کوتاه این شرکت به نام «See This» است که در جشنواره‌های در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد. «لنا هیدی» بازیگر نقش سرسی در سریال «بازی تاج و تخت» در نقش اصلی فیلم جدید این کمپانی حضور خواهد داشت و همچنان تاریخ اکران آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Damsel چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ورایتی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *