فروش فوق‌العاده مورتال کامبت ۱

رکورد مورتال کامبت 1 در زمینه تعداد فروش شکسته شد. دیوید زاسلاو، اعلام کرد که 1 Mortal Kombat تا کنون بیش از 3 میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی Mortal Kombat 1 که چندی پیش برای بازیکنان منتشر شد، با استقبال خوبی از سوی منتقدان همراه بود. با وجود نقاط ضعفی که در برخی جوانب این بازی وجود دارد، اما اطلاعات جدیدی که درباره فروش این بازی دریافت کردیم، نشان می‌دهد که این بازی مبارزه‌ای تاکنون عملکرد بسیار موفقی در بازار داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رکورد مورتال کامبت 1

دیوید زاسلاو مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری تایید کرد، که Mortal Kombat 1 از زمان انتشار خود در تاریخ 19 سپتامبر 2023 (28 شهریور 1402)، تاکنون بیش از 3 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته است.

رکورد مورتال کامبت 1
رکورد مورتال کامبت 1

فروش بازی Mortal Kombat 1

طرفداران در آینده می‌توانند منتظر انتشار محتوای جدید برای بازی Mortal Kombat 1 باشند. استودیو NetherRealm به تازگی اعلام کرده که کاراکترهای Omni-Man و Tremor در تاریخ 25 آبان 1402 (16 نوامبر 2023) در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت.

اما کسانی که بسته Kombat Pack یا نسخه Premium بازی Mortal Kombat 1 را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از تاریخ 18 آبان 1402 (9 نوامبر 2023) شروع به تجربه این دو کاراکتر کنند. بازی Mortal Kombat 1 در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و PC قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رکورد مورتال کامبت 1 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *