باکس آفیس: پیش‌درآمد «هانگر گیمز» به دنبال فروش 100 میلیون دلاری است

کمپانی یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که فیلم هانگر گیمز تصنیف مرغان آوازخوان و مارها، می‌تواند پس از افتتاحیه جهانی، بیش از 100 میلیون دلار فروش داشته باشد.

این فیلم بر اساس رمانی به همین نام، نوشته «سوزان کالینز» ساخته شده و داستان آن روی شخصیت «کوریولانوس اسنو» با بازی «تام بلایث» و رابطه او با «لوسی گری بیرد» با بازی «ریچل زگلر» تمرکز دارد. طبق اعلام رسانه‌های مختلف، فیلم Hunger Game پس از افتتاحیه خود، می‌تواند 100 میلیون دلار فروش داشته باشد. برآورد می‌شود که در هفته اول، فروش این فیلم در بازارهای داخلی، به میزان 50 میلیون دلار خواهد رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پیش‌درآمد هانگر گیمز به دنبال فروش 100 میلیون دلاری است

چهار فیلم قبلی از این مجموعه، در کل به میزان 3 میلیارد دلار فروش داشتند. فیلم تصنیف مرغان آوازخوان و مارها به کارگردانی «فرانسیس لارنس»، در کنار سه فیلم دیگر که شامل «ترول‌ها متحد می‌شوند» (Trolls Band Together)، «شکرگزاری» (Thanksgiving) و «گل پیروزی‌بخش» (Next Goal Wins) هستند، در آینده‌ای نزدیک به صورت گسترده اکران خواهند شد و رقابت جذابی را آغاز خواهند کرد.

هانگر گیمز

با پایان اعتصاب بازیگران در تاریخ 9 نوامبر 2023 (18 آبان 1402)، شرکت «یونیورسال پیکچرز» مراسم افتتاحیه پیش درآمد Hunger Game را در لندن و لس‌آنجلس، با حضور ستارگان فیلم برگزار کرد. این فیلم، همزمان با اکران در ایالات متحده، در 87 کشور دیگر، از جمله بریتانیا، فرانسه و مکزیک نیز به روی پرده خواهد رفت. اکران این فیلم در ژاپن نیز، در تاریخ 22 دسامبر 2023 (1 دی 1402) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Hunger Games: Ballad of Songbirds & Snakes چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *