پیش نمایش بازی جدید سونیک منتشر شد

پیش نمایش بازی جدید سونیک در کانال یوتوب رسمی Sonic منتشر شد و طرفداران را در انتظار گذاشت. این نسخه از بازی سونیک توسط تایسون هِسه ساخته خواهد شد.

نسخه جدید بازی سونیک به نام “تیم رویایی سونیک” (Sonic Dream Team) به زودی عرضه خواهد شد. کانال رسمی Sonic در یوتیوب، انیمیشن شگفت‌انگیزی را منتشر کرد که توسط هنرمند Sonic Mania به نام Tyson Hesse طراحی شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی جدید سونیک

این پیش نمایش دو دقیقه‌ای، تصویر زیبایی از آنچه که در تاریخ ۵ دسامبر تجربه خواهیم کرد را نشان می‌دهد. ما یک نگاهی به دنیای رویاهای دکتر اِگمَن می‌اندازیم و همچنین جزئیاتی از داستان را می‌بینیم. همچنین سونیک انیمیشنی طرفداران بسیاری را برای خود دارد. در ادامه پیش نمایش نسخه جدید بازی انیمیشنی سونیک را مشاهده خواهیم کرد:

انیمیشن و طراحی بازی جذاب سونیک توسط تایسون هِسه انجام شده که تأثیر قابل توجهی بر روی سری سونیک گذاشته است. همکاری با هسه با نقاشی‌های طرفداران از “سریعترین موجود در جهان” شروع شد و سپس در کمیک‌های آرچی سونیک به کار رفت. سبک کلاسیک هسه توسط طرفداران مورد استقبال قرار گرفت و شرکت در انیمیشن اولیه بازی Sonic Mania، یک شاهکار بصری برای هواداران به حساب می‌آمد. از آن زمان به بعد، تیم هسه در تولید رسانه‌های مبتنی بر سونیک نقش بسیار مهمی را ایفا کرد و به یک اسطوره در این راه تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *