لایو اکشن انیمه Naruto ساخته خواهد شد

نزدیک به یک دهه از اعلام تولید لایو اکشن انیمه Naruto می‌گذرد و حالا جزئیات اولیه از پیشرفت این پروژه منتشر شده که بازتاب فراوانی را به همراه داشته است.

استودیوی «لاینزگیت» در سال 2015 اعلام کرده بود که لایو اکشن ناروتو را تولید خواهد کرد. مانگای ناروتو که توسط «ماساشی کیشیموتو» نوشته شده است، داستان پسری را روایت می‌کند که می‌خواهد به عنوان یکی از رهبران دهکده‌اش شناخته شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لایو اکشن انیمه Naruto ساخته خواهد شد

چندی پیش، گزارشی از سمت رسانه «ورایتی» منتشر شد که نشان می‌دهد «تاشا هوئو» وظیفه نوشتن فیلمنامه اقتباس فیلم ناروتو را بر عهده خواهد گرفت. او تجربه نگارش فیلمنامه‌هایی مانند رد سونیا و سریال انیمیشنی مهاجم مقبره را در کارنامه خود دارد.

لایو اکشن انیمه Naruto

چندی پیش، سرویس استریم «نتفلیکس» اقتباس تلویزیونی مانگای وان پیس را که مانند ناروتو تعداد قسمت‌های زیادی دارد را تولید کرد. اقتباس‌های لایو اکشن بعدی این سرویس استریم، بر اساس مانگاهای حمله به تایتان (Attack on Titan) و آکادمی قهرمان من (My Hero Academia) ساخته خواهند شد. همچنین در سال 2015 یک فیلم لایو اکشن برای حمله به تایتان به کارگردانی «شینجی هیگوچی» اکران شد که موفقیتی کسب نکرد.

در سال 2018، «ورایتی» گزارش داده بود که «اندی موسکیتی»، کارگردان سریال فلش، یک اقتباس لایو اکشن انگلیسی بر اساس انیمه حمله به تایتان را کارگردانی خواهد کرد؛ اما تاکنون جزئیاتی درباره پیشرفت یا لغو این پروژه به انتشار نرسیده است. انیمه ناروتو که توسط «کاتسویوکی سمویساوا» و «جانکی تاکگامی» نوشته و تولید شده، 220 قسمت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت لایو اکشن Naruto چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *