اخراج 900 کارمند از شرکت Embracer Group

سال 2023 سال بی‌رحمانه‌ای برای صنعت بازی به شمار‌ می‌رود و خبر اخراج 900 کارمند از شرکت Embracer Group این موضوع را تایید می‌کند.

در چند ماه گذشته تعدادی از کمپانی‌های مختلف بازی مجبور به تعلیق نیرو خود شده‌اند. کمپانی Embracer Group نیز یکی از شرکت‌ها است که در اوایل سال جاری و پس از شکست در اخذ قرارداد 2 میلیارد دلاری با گروه Savvy Games، طرح جدیدی را پیاده‌سازی کرد؛ این امر منجر به اخراج حدود 900 کارمند شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اخراج 900 کارمند از شرکت Embracer Group

فیل راجرز (Phil Rogers)، مدیر ارشد استراتژی موقت Embracer Group، به تازگی گفت:

«مشاهده کاهش تعداد کارمندان، یک فرآیند دردناک بوده، اما می‌دانیم که این یک امر ضروری است تا به اهداف جدید و مورد نیاز خود برسیم».

اخراج 900 کارمند از شرکت Embracer Group

برنامه‌های جدید Embracer Group برای بازسازی تاثیرات بزرگی بر تعدادی از استودیوهای آن داشته است. برای مثال، استودیو Volition (توسعه‌دهنده Saints Row و Red Faction)، در ماه آگوست امسال تعطیل شد؛ دقیقا یک ماه بعد توسعه‌دهنده بازی مشهور Tomb Raider، کریستال داینامیکس نیز مجبور به اخراج تعدادی از نیروهای خود شد.

این شرکت قبلا گفته بود که به عنوان بخشی از تلاش‌های بازسازی خود، فعالیت چند استودیو دیگر را متوقف خواهد کرد و پروژه‌های در حال توسعه بیشتری را در ماه‌های آینده لغو می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اخراج شدن کارمندان شرکت Embracer Group چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *