تریلر بازی Avatar: Frontiers of Pandora منتشر شد

کمپانی Ubisoft تریلر بازی Avatar: Frontiers of Pandora را برای پیش فروش آن منتشر کرد. Avatar Frontiers of Pandora یک بازی جهان باز بوده که بر اساس فیلم جیمز کامرون در سال 2009 و دنباله‌های آن ساخته شده است.

این بازی به عنوان یک بازی ماجراجویی جهان باز و یک داستان مستقل در جهان آواتار معرفی شده است. مانند فیلم اصلی Avatar، داستان این بازی شامل ناوی‌های بومی بوده که از زیستگاه طبیعی خود در برابر انسان‌های حریص که به دنبال غارت مکان‌های مقدس آنها هستند، دفاع می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Avatar: Frontiers of Pandora

شرکت Ubisoft با انتشار این تریلر، پیش فروش بازی Avatar: Frontiers of Pandora را آغاز کرد. این بازی در 7 دسامبر 2023 (16 آذر 1402) در پلی استیشن 5، ایکس باکس، PC و آمازون لونا منتشر خواهد شد. هنوز هیچ خبری در مورد انتشار آن در نینتندو سوییچ یا کنسول‌های نسل قبلی وجود ندارد.

در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

در این بازی، بازیکن کنترل یک عضو سابق RDA را به عهده می‌گیرد که در نبرد مجروح شده و سپس در خواب برودتی فرو رفته است. این مامور پس از 12 سال از خواب بیدار می‌شود و می‌فهمد که از سازمان RDA پاندورا سوء استفاده شده و آنها را آلوده کرده است. بنابراین او برای جلوگیری از این سازمان به گروه “Na’Vi” می‌پیوندد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی آواتار: مرزهای پاندورا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *