تریلر شخصیت «کوان چی» از بازی Mortal Kombat 1 منتشر شد

شب گذشته، استودیوی «ندررلم» (NetherRealm) با انتشار یک کلیپ جدید از تریلر شخصیت کوان چی و شیوه مبارزات او در بازی Mortal Kombat 1 رونمایی کرد.

تریلر کوان چی همراه کمیئوی جدیدی به نام «Khameleon» معرفی شد. شب گذشته، استودیوی «ندررلم» به طور رسمی اعلام کرد که شخصیت Quan Chi در تاریخ 14 دسامبر 2023 (23 آذر 1402) به صورت دسترسی زودهنگام برای دارندگان بسته Kombat Pack 1 قابل دسترسی خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر شخصیت «کوان چی» از بازی Mortal Kombat 1 منتشر شد

در تریلر شخصیت Quan Chi مشخص شد که عرضه عمومی این شخصیت نیز در تاریخ 21 دسامبر 2023 (30 آذر 1402) خواهد بود. همچنین، کمیئوی جدید آن که «Khameleon» نیز در ژانویه 2024 به بازی اضافه خواهد شد.

این تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 شخصیت «کوان چی» را با شکوه و قدرت خاصی به نمایش می‌گذارد. گیم پلی بازی به همان اندازه که انتظار دارید بی رحمانه است؛ اما بخشی از درخشش شخصیت Quan-Chi در حالت داستانی بازی از بین می‌رود.

بازی Mortal Kombat 1 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس است. استیون میلز از وبسایت «Destructoid» به این بازی امتیاز 8/10 داده و این بازی را یک تجربه فراموش‌نشدنی بیان کرده است. همچنین، شخصیت «Peacemaker» نیز در یک تریلر معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت کوان چی در بازی‌های مورتال کمبت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Destructoid


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *