اولین نگاه به شخصیت پیس میکر در بازی Mortal Kombat 1 با صداپیشگی جان سینا

شب گذشته، استودیوی «ندررلم» (NetherRealm) با انتشار یک کلیپ، اولین نگاه به شخصیت پیس میکر در بازی Mortal Kombat 1 را با صداپیشگی جان سینا را منتشر کرد.

استودیوی NetherRealm، با انتشار این کلیپ نه تنها تاریخ انتشار و گیم‌پلی شخصیت «Quan Chi» را فاش کرد، بلکه نگاهی به شخصیت جان سینا در Mortal Kombat و «Khameleon» به عنوان یک مبارز Kameo داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین نگاه به شخصیت پیس میکر در بازی Mortal Kombat 1

«Peacemaker»، یکی از اعضای کمبت پک بازی Mortal Kombat 1 است که در کنار Homelander، Omni-Man، Ermac و Takahashi Takeda و در فوریه 2024 (بهمن/اسفند 1402) وارد این بازی خواهد شد.

«کوان چی»، از جمله شخصیت‌هایی است که تا پیش از سال 2024 به بازی Mortal Kombat 1 اضافه خواهند شد. او با انتشار یک بسته‌الحاقی در روز 14 دسامبر 2023 (23 آذر 1402) در دسترس کسانی قرار می‌گیرد که DLC را خریداری کرده‌اند. همچنین کاربرانی که DLC را نخریده‌اند از تاریخ 21 دسامبر 2023 (30 آذر 1402) می‌توانند منتظر اضافه شدن این آپدیت برای بازی خود باشند.

این تریلر یک ویترین عالی برای شخصیت «کوان چی» را نشان می‌دهد که اولین بار در مجموعه انیمیشن‌های Mortal Kombat: Defenders of the Realm ظاهر شد. همچنین، حضور شخصیت Peacemaker در مورتال کامبت نیز یکی از جذابیت‌های این بسته‌الحاقی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور شخصیت پیس میکر در بازی Mortal Kombat 1 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *