بازی Prince of Persia: The Lost Crown در مراسم گیم آواردز 2023 حضور خواهد داشت

با نزدیک شدن به مراسم The Game Awards، هر روز اطلاعات جدیدی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد چه انتظاراتی از این رویداد داشته باشیم. چندی پیش، حضور یک عنوان مهم دیگر، یعنی بازی Prince of Persia: The Lost Crown در این مراسم تأیید شد.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، با استفاده از اکانت رسمی بازی جدید Prince of Persia در توئیتر، تأیید کرد که تریلر داستانی جدیدی از این بازی در مراسم The Game Awards 2023، در روز جمعه منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی Prince of Persia: The Lost Crown در گیم آواردز حضور خواهد داشت

ممکن است بتوانیم تریلری که از بازی The Lost Crown منتشر می‌شود، گیم‌پلی بخش‌های مبارزات و لحظاتی از این بازی اکشن ماجراجویی سایداسکرولینگ را با تمرکز بیشتر بر روایت و شخصیت‌ها نسبت به تریلرهای قبلی ببینیم. مراسم The Game Awards 2023 تقریباً دو و نیم تا سه ساعت به طول خواهد انجامید و شامل اعلانیه‌های جدیدی از شرکت‌هایی مانند «سگا» و «مایکروسافت» خواهد بود.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown

بازی شاهزاده ایرانی تاج گمشده قرار است در تاریخ 18 ژانویه 2024 (28 دی 1402) برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و رایانه‌های شخصی عرضه شود. جدیدترین بازی Prince of Persia دارای ساختاری نیمه جهان باز است و توسط استودیوی «Ubisoft Montpellier» توسعه داده می‌شود. در این بازی، بازیکنان قابلیت دستکاری در جاذبه را نیز خواهند داشت و بنابراین بخشی از پلتفرمینگ و مبارزات بر این مکانیزم سوار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری بازی‌های Prince of Persia چیست؟ آیا سری جدید این بازی می‌تواند مانند نسخه‌های قبلی موفق باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *