نمرات بازی Avatar: Frontiers of Pandora منتشر شد

نقدها و نمرات بازی Avatar: Frontiers of Pandora (آواتار: مرزهای پاندورا)، دقیقاً یک روز پیش از انتشار بازی، توسط نشریات معتبر منتشر شدند.

شاید دلیل اصلی کم بودن امتیازهای بازی آواتار: مرزهای پاندورا ، عرضه شدن این بازی در زمان نامناسب بوده است. «جیمز کامرون» (کارگردان مجموعه فیلم‌های آواتار) برای بازگرداندن این فرنچایز به توجه عمومی باید تلاش بیشتری می‌کرد؛ بنابراین پیش خود فکر کرد که مجموعه آواتار نیاز به یک بازی ویدئویی جدید نیز دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمرات بازی Avatar: Frontiers of Pandora

Vandal با امتیاز 8.7 از 10 نوشت:

Avatar: Frontiers of Pandora یک عنوان زیبا با جهان بازِ فوق‌العاده است و ایده‌های عالی و گیم‌پلی مستحکمی دارد که سقف بازی‌های سندباکس یوبیسافت را بالاتر می‌برد. اگر عاشق این فرنچایز و رویکرد یوبیسافت در قبال جهان باز هستید، آن را به شما پیشنهاد می‌کنم.

در ادامه میانگین نمرات بازی Avatar: Frontiers of Pandora (آواتار: مرزهای پاندورا) مشاهده خواهید کرد:

نمرات بازی Avatar: Frontiers of Pandora

منتقد Gamespot با امتیاز 8 از 10 گفت:

بیشتر تلاش‌های Avatar: Frontiers of Pandora برای زمینه ساخت یک جهان آزاد هستند. Pandora باشکوه است و بازیکن برای لذت بردن از زیبایی محیط این بازی چند لحظه متوقف می‌شود تا از منظره خیره‌کننده استفاده کند. دور شدن از اهداف و آماده‌سازی تیر و کمان یا زره، قسمتی مهم از تجربه بازی را تشکیل می‌دهند. بازیکن احساس می‌کند با یک جهان آزاد و ارزشمند سر و کار دارد و این یکی از نقاط قوت Avatar: Frontiers of Pandora است.

GamesRadar نیز با امتیاز 7 از 10 نوشت:

در حین بازی کردن، جهان به خوبی دیده می‌شود و انجام فعالیت‌هایی مانند پرواز با Ikran و اکتشاف نقشه برای مشاهده اکوسیستم‌های جدید، جذاب و عالی است. همچنین در برخی نقاط و مکان‎‌ها، بازی در راهنمایی بازیکن مشکل دارد و برخی از مکانیک‌ها واضح نیستند. غریبه بودن محیط‌‌ها و تنوعی که در بازی وجود دارد، تجربه‌ای لذت‌بخش را به بازیکن ارائه می‌دهد. این تازگی‌ها در بازی، مشکلات مکانیکی را جبران می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نمرات بازی Avatar: Frontiers of Pandora چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *