تریلر بازی OD جدیدترین اثر هیدئو کوجیما منتشر شد

«هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima)، از بازیسازان مطرح ژاپنی شرکت «کونامی» بامداد امروز باری دیگر در جشنواره The Game Awards 2023 حاضر شد تا از تریلر بازی OD رونمایی کند.

بامداد امروز، تریلر بازی جدید کوجیما منتشر شد و در آن تعدادی از چهره‌های شناخته شده را نشان داد. در رویداد گیم اواردز، «هیدئو کوجیما» همراه با «جوردن پیل» (Jordan Peele) روی صحنه ظاهر شدند تا از بازی بعدی خود که توسط «مایکروسافت» تهیه و برای پلتفرم‌های «ایکس‌باکس» عرضه می‌شود، رونمایی کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی OD جدیدترین اثر هیدئو کوجیما منتشر شد

این بازی که فعلاً با نام موقت OD معرفی شده (احتمالاً اسم نهایی آن Overdose خواهد بود)، در سبک ترسناک ساخته می‌شود و همچنین «جوردن پیل» و سایر سازندگان برجسته در زمینه ژانر ترسناک نیز با «هیدئو کوجیما» همکاری می‌کنند.

تریلر OD بیشتر از هر چیز دیگری کیفیت پردازش شخصیت‌های سه‌بعدی خود را به نمایش می‌گذارد. در این تریلر، به ترتیب «سوفیا لیلیس» (Sophia Lillis)، «هانتر شیفر» (Hunter Schafer) و «اودو کی‌یر» (Udo Kier) را مشاهده می‌کنیم که دیالوگ‌هایی را بیان می‌کنند.

این شخصیت‌های باکیفیت، به لطف تکنولوژی «MetaHumans» شرکت «اپیک گیمز» ساخته شده‌اند. بازی OD توسط «مایکروسافت» تهیه می‌شود و قرار است روی سرورهای «مایکروسافت» اجرا شود. «هیدئو کوجیما» اعلام کرد که بازی OD یک ترکیب از بازی و فیلم ترسناک و یک پلتفرم رسانه‌ای جدید برای ارائه محتواست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی OD چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *