لانچ تریلر بازی Helldivers 2 منتشر شد

استودیوی «Arrowhead Game» صبح امروز لانچ تریلر بازی Helldivers 2 را به صورت رسمی منتشر کرد. این بازی تا سه هفته دیگر به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

تریلر Helldivers 2 ، به صورت طنزآمیزی به اکشن و درگیری‌های بازی پرداخته است. این تریلر نمونه‌ای از اهمیت همکاری و کار تیمی در بازی Helldivers 2 را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که بازیکنان مختلف باید با هم همکاری کنند. گویا نسخه پی‌سی این بازی نیز از ویژگی‌های دوال سنس پشتیبانی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لانچ تریلر بازی Helldivers 2

در بازی اکشن Helldivers 2، بازیکنان نقش سربازانی را به عهده خواهند داشت که در جنگ بین کهکشانی سعی می‌کنند به پیروزی برسند. این بازی توسط استودیوی «سونی» منتشر می‌شود؛ اما شرکت سونی آن را به صورت انحصاری در کنسول پلی‌استیشن محدود نکرده است.

سونی کراس‌پلتفرم بین پی‌سی و PS5 بازی Helldivers 2 را تأیید کرده است. در این بازی، بازیکنان می‌توانند از سیگنال‌های SOS برای فراخوانی بازیکنان دیگر و پرکردن اسلات‌های خالی در حین ماموریت استفاده کنند.

نسخه اول بازی Helldivers در سال 2015 منتشر شده بود و استودیوی «Arrowhead Game» در گذشته 8 سال تمام تمرکز خود را بر توسعه ادامه این سری گذاشته و هیچ بازی دیگری تولید نکرده است. بازی Helldivers 2 برای پی‌سی و پلی استیشن 5 در تاریخ 8 فوریه 2024 (19 بهمن 1402) عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Helldivers 2 چیست؟ آیا شما منتظر این بازی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: mmorpg


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *