غیر رسمی: یک بازی ترسناک بر اساس فرانچایز Saw منتشر خواهد شد

اخیراً ارتباط و ادغام بین صنعت سینما و بازی‌های ویدئویی به یک اندازه‌ کاهش یافته و به همین ترتیب، شایعاتی درباره ساخت یک بازی براساس فرانچایز Saw به گوش می‌رسد.

یک منبع آمریکایی و شناخته‌شده به نام «The Tipster»، چندی پیش درباره ساخت یک بازی وحشت و بقا تک نفره AAA بر اساس سری فیلم های Saw اطلاعاتی  را ارائه کرده است. این منبع همچنین اشاره کرده که این بازی برای مخاطبان چندپلتفرمی عرضه می‌شود که شامل پلتفرم‌های PC، Xbox Series X/S و PlayStation 5 خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی ترسناک فرانچایز Saw ساخته خواهد شد

بر اساس ادعاهای نشریه «The Tipste»، بازی Saw که احتمالاً Project Gideon نام خواهد داشت، در سال 2025 منتشر می‌شود؛ اما این منبع هیچ مدرکی برای تأیید ادعاهای خود ارائه نکرده است. همچنین، او اظهار کرده که این بازی در سال 2024 معرفی خواهد شد. از طرف دیگر، به نظر می‌رسد شرکت Lionsgate به دنبال یافتن یک توسعه‌دهنده برای ساخت بازی اره بوده است.

فرانچایز Saw

استودیوی «Bloober Team» در گذشته اعلام کرده بود که ترجیح می‌دهد بر IP بازی Blair Witch کار کند تا بازی Saw. به عبارت دیگر، Lionsgate به این استودیو مراجعه کرده بود تا یکی از فرانچایزهای آن‌ها را انتخاب کند و یک بازی بر اساس آن توسعه دهد.

استودیوی Bloober Team قادر است آی‌پی Saw را انتخاب کند؛ اما Blair Witch توانایی بیشتری را برای ارائه دادن نشان می‌دهد. در حال حاضر، نمی‌دانیم که کدام استودیو در حال کار بر بازی اره است؛ اما امیدواریم که در آینده نزدیک این عنوان به صورت رسمی معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت بازی ترسناک فرانچایز Saw چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *