ماد اول شخص به بازی Resident Evil 4 Remake اضافه خواهد شد

افرادی که به هر دلیلی تاکنون نتوانسته‌اند نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil 4 Remake را تجربه کنند، می‌توانند با استفاده از ماد اول شخص Elsuperaguas، بهترین تجربه ممکن را داشته باشند.

با توجه به گزارش وب‌سایت PC Gamer، پروژه ماد اول شخص Elsuperaguas برای بازسازی بازی رزیدنت اویل 4 به نظر می‌رسد تغییرات چشمگیری را بدون نیاز به هدست واقعیت مجازی ارائه می‌دهد. ویدئویی که در کانال یوتیوب Residence of Evil منتشر شده، به طور خوبی نحوه عملکرد این ماد را در بازی نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ماد اول شخص به بازی Resident Evil 4 Remake اضافه خواهد شد

ماد واقعیت مجازی Resident Evil 4 Remake، دوربین را به حالت اول شخص تغییر می‌دهد و در عین حال، مدل شخصیت و انیمیشن‌های لئون بدون تغییر باقی می‌ماند؛ به طوری که تجربه بازی نزدیک به حالت اول شخص در بازی‌های رزیدنت اویل 7 و رزیدنت اویل ویلیج خواهد بود. همچنین، پروژه Elsuperaguas شامل تعدادی ماد مرتبط است. به طرز جالبی، شما باید شخصیت «لئون» را نامرئی کنید تا فضای کافی برای دوربین اول شخص جدید ایجاد شود.

بهینه‌سازی‌هایی که برای تبدیل بازسازی رزیدنت اویل 4 به یک فریم‌ریت قابل قبول و کاربردی لازم است، بسیار توجه‌ها را برای عموم جلب کرد. در چند سال گذشته، کمپانی کپکام با اضافه کردن حالت سوم شخص به رزیدنت اویل ویلیج، تجربه‌ای متفاوت را ارائه کرده است. شما می‌توانید به‌روزرسانی‌ها و مادهای مرتبط با ماد اول شخص Elsuperaguas را از وب‌سایت Nexus دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Resident Evil 4 Remake چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *