جشنواره فجر 1402 بخش‌های ویژه‌ای برای ناشنوایان، نابینایان و معلولان دارد

به منظور افزایش بهره‌مندی طیف گسترده‌ای از جامعه از آثار جشنواره فجر 1402 ، تصمیم به اختصاص سالن سینمایی به ناشنوایان، معلولان و نابینایان گرفته شد.

این اقدام به دنبال آماده‌سازی و تجهیز شش فیلم جشنواره است تا این افراد نیز بتوانند از آثار لذت ببرند. با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، با آماده‌سازی شش فیلم، این امکان ویژه برای ناشنوایان، معلولان و نابینایان فراهم شده تا با حضور در سینما، به عنوان مخاطبانی فعال در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شرکت کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جشنواره فجر 1402 بخش‌های ویژه‌ای برای ناشنوایان، نابینایان و معلولان دارد

این اقدام مشترک جشنواره فیلم فجر با سوینا، مؤسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) و سینما، دری به سوی افراد معلول و ناتوان باز کرده است تا در طول ده روز برگزاری جشنواره، تجربه دیدن فیلم‌های مختلف را به عنوان تماشاگران فعال این رویداد، داشته باشند.

جشنواره فجر 1402

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با دبیری «مجتبی امینی» در ده روز، از 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد. این تدابیر نه تنها به گسترش دسترسی به هنر سینما برای افراد مختلف کمک می‌کند، بلکه فرصتی برای مشارکت فعال آن‌ها در رویداد فرهنگی جامعه فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در سال 1402 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *