مستند Eternal You به شرکت‌های هوش مصنوعی که مردگان را بازسازی می‌کنند می‌پردازد

اخیراً مستند Eternal You در جشنواره فیلم ساندنس 2024 ارائه شد و به بررسی شرکت‌های فناوری موجود که از هوش مصنوعی برای ایجاد آواتارهای دیجیتال از عزیزان فوت‌شده شما استفاده می‌کنند، می‌پردازد.

مستند Eternal You با یک زن به نام «کریستی آنجل» شروع می‌شود که به یک صفحه کامپیوتر خیره شده و در حال صحبت کردن با یک فرد مرده است و اشک‌ها از چشمانش سرازیر می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مستند Eternal You به شرکت‌های هوش مصنوعی که مردگان را بازسازی می‌کنند می‌پردازد

او می‌گوید:

این تجربه… ترسناک بود و چیزهایی بود که من را هراسان کرد و بسیاری از چیزهایی که نمی‌خواستم بشنوم بودند و آماده نبودم بشنوم.

به زودی متوجه می‌شویم که «آنجل»، یک نیویورکی است که از برنامه Project December استفاده می‌کند. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که با اسکن دیجیتالی از عزیزان خود از طریق یک چت‌بات با هوش مصنوعی که رفتار و تفکر آنها را شبیه‌سازی می‌کند، ارتباط برقرار نمایند.

مستند Eternal You

او از این برنامه استفاده می‌کند تا با «کامرون»، عشق اول خود، مکالمه‌ای داشته باشد، اما وقتی از «کامرون» می‌پرسد که کجاست، جواب می‌دهد که در دوزخ و احاطه شده توسط افراد وابسته به مواد مخدر.

وقتی از «جیسون روآر»، بنیان‌گذار Project December درباره این حادثه نگران‌کننده سوال می‌شود، او این موضوع را نادیده می‌گیرد. او مدعی می‌شود که مسئول فناوری‌ای که راه انداخته است نیست و حتی اذعان می‌کند که حتی خودش نمی‌فهمد چگونه کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این مستند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *