تریلر بازی Silent Hill 2 منتشر شد

پس از ماه‌ها انتظار از بازی Silent Hill 2 بلاخره تریلر گیم‌پلی این بازی در State of Play منتشر شد؛ اما خبری از تاریخ انتشار این بازی نیست.

شب گذشته، به عنوان بخشی از ارائه State of Play، تریلر جدیدی از گیم‌پلی نمایش داده شد. تاریخ انتشار در 2024 قابل پیش‌بینی بود؛ زیرا سونی در ابتدای این ماه، به طور ناگهانی در یک تریلر اعلام کرد که بازسازی بازی سایلنت هیل 2 ، همراه با بازی‌های دیگری مانند Rise of the Ronin و Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، همه برنامه‌ریزی شده تا امسال بر PS5 منتشر شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Silent Hill 2

Blooper Team ابتدا در سال 2022 اعلام کرد که در حال بازسازی بازی Silent Hill 2 است. پس از اعلام این موضوع، Blooper Team تأیید کرد که در حالی که گیم‌پلی بازی به‌روزرسانی خواهد شد، تیم توسعه تغییری در داستان ایجاد نخواهد کرد.

همچنین، مدیر بازاریابی ارشد Blooper Team در یک مصاحبه با Dread XP گفت:

ما در حال تمرکز برای بازگرداندن اتمسفر منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز بازی Silent Hill 2 به شکل مدرن هستیم.

پس از اعلام رسمی این عنوان، Silent Hill 2 به طور گسترده از دید مردم ناپدید شد و این موضوع نگرانی‌هایی برای طرفداران ایجاد کرد. Blooper Team گفت در حال تمرکز بر بازاریابی این عنوان است و در عین حال ادعاهایی را که در مورد حضور داستان اصلی Pyramid Head در بازسازی صورت گرفته را رد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر جدید Silent Hill 2 چیست؟ آیا شما از طرفداران این فرانچایز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *