تریلر بازی Dragon’s Dogma 2 منتشر شد

در جریان مراسم State of Play پلی‌استیشن، شرکت کپکام تریلر بازی Dragon’s Dogma 2 را منتشر کرد که در آن به نقش‌آفرینی بازی و تاکید بر مبارزات با اژدهایان بزرگ و کوچک پرداخته شد.

تریلر Dragon’s Dogma 2 جزئیات جذابی از گیم‌پلی و ماجراجویی‌های شخصیت اصلی را به تصویر کشید. در این تریلر، شخصیت اصلی از جادوهای متنوعی برای مقابله با دشمنان استفاده می‌کند؛ از جمله لحظاتی که با شمشیر یا تیروکمان دست به مبارزه می‌زند، نمونه‌هایی از تنوع در اسلحه‌ها و استراتژی‌های مبارزه در بازی را نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی Dragon’s Dogma 2 منتشر شد

دیگر شخصیت‌های حاضر در مبارزات به شخصیت اصلی کمک می‌کنند که این ویژگی می‌تواند تجربه‌ی گیم‌پلی را تنوع بخشد. تاریخ انتشار بازی Dragon’s Dogma 2 روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس مشخص شده و این بازی در تاریخ 22 مارس 2024 (3 فروردین 1403) به بازار عرضه خواهد شد. این اعلان نشان می‌دهد که کپکام سعی دارد تا با ارائه بازی Dragon’s Dogma 2، تجربه‌ی جذابی را برای علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی و اکشن فراهم کند.

در سایت کپکام، توضیحاتی درباره Dragon’s Dogma 2 نیز منتشر شد:

Dragon’s Dogma 2، یک سری بازی اکشن-RPG تک‌نفره و مبتنی بر روایت است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا تجربه خود را در دنیایی فانتزی عمیق و قابل کاوش شکل دهند. در این دنباله موردانتظار، شما به یک سفر در دنیای Dragon’s Dogma 2 دعوت می‌شوید. در این ماجراجویی منحصربه‌فرد، با موجودات مرموز دنیای دیگر روبرو خواهید شد و تجربه‌ای را تجربه خواهید کرد که گویی همراه با دیگر بازیکنان هستید.

عناصر مختلف این دنیای فانتزی از طریق تکنولوژی فیزیک، هوش مصنوعی (AI) و گرافیک‌های برتر به وجود آمده‌اند، تا یک تجربه واقعی و جذاب را در Dragon’s Dogma 2 ارائه دهند. این به‌روزرسانی‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به‌طور عمیق‌تری در داستان و دنیای بازی فرو روند و تجربهٔ فراگیری از بازی را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Dragon’s Dogma 2 چیست؟ آیا شما منتظر عرضه این بازی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *