ساخت بازی Star Wars Mandalorian لغو شد

به تازگی اعلام شده که ساخت بازی Star Wars Mandalorian در پی موج اخراج‌های گسترده و تنظیم نیرو در شرکت‌های بازی‌سازی لغو شده است.

اخیراً شرکت «الکترونیک آرتز» که به عنوان یکی از بزرگترین و معروفترین ناشران بازی‌های مانند Need For Speed و Battlefield شناخته می‌شود نیز از این موج اخراج‌ها تحت تأثیر قرار گرفته و اعلام کرده که 5 درصد از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت بازی Star Wars Mandalorian لغو شد

چند روز پیش، «مایکروسافت» اعلام کرد که 1900 نفر از کارکنان بخش ایکس باکس خود را اخراج می‌کند و دو روز پیش نیز پلی استیشن 900 نفر را اخراج کرد. در حال حاضر، «الکترونیک آرتز» نیز 670 نفر از کارکنان خود را اخراج کرده که معادل 5 درصد از نیروی کار این شرکت را تشکیل می‌دهد.

براساس داده‌ها و اطلاعاتی که در دسترس است، تنها در سال 2024 بیش از 10 هزار نفر از شغل خود در صنعت بازی دست داده‌اند. «الکترونیک آرتز» با تایید طرح بازسازی، برخی از کارکنان خود را اخراج می‌کند. این شرکت در سال گذشته نیز اخراج‌هایی انجام داد که منجر به کاهش 11 درصدی نیروی کار از سال 2023 شد.

بازی Star Wars Mandalorian

شرکت «الکترونیک آرتز» اهداف جدیدی را برای آینده خود تعیین کرده و بر لایسنس کمتری از آثار دیگران تکیه خواهد کرد. این شامل پروژه‌هایی مانند بازی Star Wars Jedi: Survivor است که در سال گذشته معرفی شد؛ گفته شده که پروژه‌هایی مانند Iron Man و Black Panther که قبلاً معرفی شده‌اند، تحت تأثیر این تصمیم قرار نخواهند گرفت.

همچنین، طبق یک گزارش، به نظر می‌رسد بازی شوتر اول شخص معرفی نشده، بازی Mandalorian نام دارد. اخیراً گزارشی اشاره کرده بود که استودیوی «ریسپاون اینترتینمنت» در حال توسعه این بازی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لغو ساخت بازی Star Wars Mandalorian چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *