از تریلر نسخه پی‌سی Ghost of Tsushima رونمایی شد

با انتشار تریلر نسخه پی سی Ghost of Tsushima ، شرکت سونی، به‌طور رسمی اعلام کرد که بخش سرگرمی‌های تعاملی آن از عرضه این بازی توسط استودیوی ساکر پانچ برای کامپیوتر رخ خواهد داد.

با انتشار شایعات مختلف، سونی به‌طور رسمی تأیید کرده که نسخه کامپیوتر بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در تاریخ 16 مه 2024 (27 اردیبهشت 1403) به بازار عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار دنیای بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


از تریلر نسخه پی سی Ghost of Tsushima رونمایی شد

این نسخه، شامل بازی اصلی، بسته الحاقی Iki Island و حالت کوآپ Legends است. بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی، تریلر بازی گوست اف سوشیما را با تمرکز بر ویژگی‌های نسخه پی‌سی آن منتشر کرده است.

توسعه‌دهنده نسخه کامپیوتری بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut، استودیوی Nixxes خواهد بود و این نسخه از نرخ فریم غیرقفل‌شده، پشتیبانی از مانیتورهای اولترا واید با رزولوشن‌های 21:9 و 32:9 و رزولوشن 48:9 در تنظیمات سه مانیتوره، ویژگی‌های Nvidia DLSS 3 ، AMD FSR 3 و Intel XeSS را دارا است.

نسخه کامپیوتر بازی گوست اف سوشیما ، از Nvidia DLAA و FSR 3 Native AA، کنترلر دوال‌سنس و ویژگی‌های بازخورد لمسی و محرک‌های سازگار آن نیز پشتیبانی می‌کند. این اثر اکنون از طریق پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه و نسخه کامپیوتری آن، از فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز قابل دانلود است. طبق شایعات منتشرشده، استودیوی ساکر پانچ هم‌اکنون بر دنباله‌ای از این بازی کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عرضه بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای کامپیوتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *