مادر‌بزرگ 75 ساله‌ای که فورتنایت بازی می‌کند

یک زن سالخورده اسکاتلندی که هفتاد و پنج سال دارد، با یکی از بازیکنان مشهور بازی آنلاین فورتنایت و به یک گیمر برجسته و شناخته شده در جهان تبدیل شده است.

«کت بوئی» یا Grumpygran1948، یک زن مسن با علاقه فراوان به بازی فورت نایت است. او این علاقه را از زمانی که نوه‌اش این بازی را به او معرفی کرد، به دست آورد. او حدود شش ساعت از روز خود را به بازی کردن اختصاص می‌دهد و با مهارت‌ها و نظراتش در حین بازی، توجه یک یوتیوبر معروف به نام «سایفر پی‌کی» به خود جلب کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مادر‌بزرگ 75 ساله‌ای که فورتنایت بازی می‌کند

اولین بازی دونفره بین «کت بوئی» و «سایفر پی‌کی»، بیش از نیم میلیون بازدیدکننده داشته است که نشان می‌دهد چقدر این دو توانسته‌اند، جمعیت زیادی را به خود جلب کنند.

فورتنایت

اما جذبه‌ی «کت بوئی» از اینجا تمام نمی‌شود. او در حال حاضر یک ارتش طرفدار چند هزار نفری از سراسر جهان دارد که همه با علاقه و انگیزه برای بهبود مهارت‌ها و شرکت در بازی‌هایشان، زیر پرچم او جمع شده‌اند.

او به‌عنوان یک مثال زنده برای همه نشان می‌دهد که سن و سال چیزی نیست که مانع از دنبال کردن علاقه‌هایمان شود. او با شور و انگیزه به دنبال علاقه‌ی خود در بازی فورت‌نایت می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مادر‌بزرگ 75 ساله‌ای که فورتنایت بازی می‌کند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *