دنباله‌ Cyberpunk 2077 ادغامی از فیلم و بازی خواهد داشت

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که دنباله‌ Cyberpunk 2077 ادغامی از فیلم و بازی خواهد بود و از جلوه‌های سینمایی زیادی استفاده می‌کند.

بر اساس لیست نیازمندی‌های شغلی که توسط استودیوی CD Projekt RED، توسعه‌دهنده بازی Cyberpunk 2077، منتشر شده است، به نظر می‌رسد که دنباله سایبرپانک 2077 با جلوه‌های سینمایی بیشتری همراه خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دنباله‌ Cyberpunk 2077 ادغامی از فیلم و بازی خواهد داشت

پس از عرضه پرافتخار و پایان یافتن نسخه نهایی بازی Cyberpunk 2077 به همراه بسته الحاقی Phantom Liberty، استودیوی «CD Projekt RED» مسیر خود را تغییر داده و تمرکز خود را روی پروژه بزرگ بعدی این فرنچایز قرار داده است. این توسعه‌دهنده اهل لهستان، در ماه اکتبر سال 2022 (مهر 1401) برنامه‌های خود برای ساخت دنباله‌ای با نام رمز Project Orion را تایید کرد. به نظر می‌رسد که آن‌ها اکنون سرعت استخدام نیرو برای بازی بعدی مجموعه Cyberpunk را افزایش داده‌اند.

دنباله‌ Cyberpunk 2077

طبق لیست فعلی نیازمندی‌های شغلی، این شرکت در جستجوی یک طراح ارشد سینماتیک است تا در ساخت دنباله Cyberpunk 2077 به عنوان یک ترکیب منحصربه‌فرد از فیلم و بازی به آن کمک کند. با توجه به اینکه یکی از الزامات این شغل، داشتن 8 سال تجربه در توسعه بازی‌های AAA است، مشخص می‌شود که این شرکت قصد استخدام فردی برای شرکت به عنوان یک حرفه‌ای در بخش مهمی از Project Orion دارد. طبق توضیحات این فرصت شغلی، شرکت در حال استخدام برای این موقعیت در دفتر جدید خود در بوستون است که در سال 2022 تاسیس شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ادغامی بودن دنباله‌ Cyberpunk 2077 چیست؟ آیا تا به حال آن را بازی کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *