تریلر بازی Hyper Light Breaker منتشر شد

تریلر بازی Hyper Light Breaker که اخیراً به انتشار رسیده، نشان می‌دهد که بازیکنان با مینی‌باس قدرتمند به نام جادوگر شعله درگیر خواهند شد.

بازی هایپر لایت بریکر ، محصول جدید استودیو Heart Machine است که ادامه‌ای بر بازی محبوب هایپر لایت دریفتر خواهد بود. در این بازی، بازیکنان با انواع دشمنان قدرتمند مبارزه کرده و برای رسیدن به پادشاه بیهوشی، باید از زیست‌بوم‌های فانتزی با تهدیدهای مختلف عبور کنند. هم اکنون، تیم سازنده با پخش تریلر جدید، به بازیکنان یک مینی‌باس قدرتمند به نام جادوگر شعله نشان می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر بازی Hyper Light Breaker

همانطور که از نام این دشمن مشخص است، مینی‌باس جادوگر شعله می‌تواند شعله‌های آتش را به سمت قهرمانان بازی پرتاب کند یا آن‌ها را در تله‌های سوزان به دام بیاندازد. اگرچه بازیکن می‌تواند این دشمن را شکست دهد، تریلر جدید این دشمن را به‌عنوان تهدیدی فناناپذیر معرفی می‌کند. علاوه بر این، امکان وجود چند باس به‌صورت همزمان در محیط‌های بازی نیز وجود دارد که در این صورت بازیکنان را به چالش خواهد کشید.

هنوز مشخص نشده که چگونه باس‌ها و دشمنان با همکاری یکدیگر به مبارزه بازیکن می‌پردازند، اما تایید شده است که شکست آن‌ها برای بازیکنان پاداش‌های ارزشمند و غنایم کمیابی به‌همراه خواهد داشت. بازی هایپر لایت بریکر در تابستان 2024 به‌صورت دسترسی زودهنگام بر روی پلتفرم استیم برای کاربران کامپیوتر منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی Hyper Light Breaker چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *