شایعه: بازی جدید Tomb Raider جهان باز خواهد بود

به گفته یکی از کاربران پلتفرم ایکس که V Scooper نام داشت، سابقه‌ قابل توجهی در افشای اطلاعات دارد، بازی جدید Tomb Raider اکنون در حال توسعه است.

این کاربران پلتفرم ایکس به نام V Scooper مدعی است که این بازی جدید از فرنچایز Tomb Raider، کاملا جهان باز خواهد بود و داستان آن در کشور هند جریان خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی جدید Tomb Raider

به گفته این کاربر، منظره‌های گسترده، استفاده آزادانه از موتور سیکلت، چتر نجات و روش‌های «لارا» که برای کاوش در یک نقشه بزرگ با چالش‌های آن استفاده می‌شود، از ویژگی‌های این بازی خواهند بود.

او با تاکید بیشتر بر ادعاهای خود، اظهار داشته که اطلاعات جدید مربوط به این بازی به‌زودی منتشر خواهد شد و احتمالا این اثر در سال آینده عرضه خواهد شد، اما بازه زمانی دقیقی مشخص نشده است.

بازی جدید Tomb Raider

باید توجه داشت که هیچ‌یک از اطلاعات ارائه شده توسط V Scooper توسط Insider Gaming یا منابع رسمی تایید نشده‌اند، بنابراین باید منتظر بمانیم تا اطلاعات رسمی منتشر شوند؛ اما این اظهارات نشان می‌دهند که احتمالا وارد کردن یک دنیای جهان باز به بازی Tomb Raider، بازی را دوباره جذاب و پرطرفدار خواهد کرد، به‌ویژه که بازی‌های اخیر این سری مورد استقبال قرار گرفته‌اند و موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی جدید Tomb Raider چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *