تست هوش: با جابه جا کردن یک چوب کبریت معادله را حل کنید! [+جواب]

ما برای شما یک تست هوش آماده کرده‌ایم تا بتوانید هوش خود را محک بزنید. این تست ضریب هوشی منطق و هوش شما را به چالش می‌کشد.

برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید. در ادامه با تست ضریب هوشی همراه ما بمانید. تست های هوش شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از پتانسیل ذهن خود بهره برداری کنید.

بیشتر بخوانید:

انواع تست هوش به صورت یکجا [بهمراه جواب]

تست هوش کبریت

بهتر است بدانید ما اغلب اوقات با همین چشمانمان هم می توانیم حقیقت را تشخیص دهیم. فقط کافی ست دقت خود را بالا ببریم و مهارت منطقی و استدلال خود را پرورش دهیم.

تست هوش کبریت

یکی از جدیدترین بازی‌های فکری در رسانه‌های اجتماعی که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده، بازی فکری پازل چوب کبریت است، آیا می‌توانید 1 چوب کبریت را برای حل معادله جابجا کنید؟

در ادامه میتوانید عکس تست هوش کبریت را مشاهده کنید:

تست هوش کبریت

یک کبریت را جا به جا کنید تا جواب معادله برابر با 9 شود. برای اینکار فقط 8 ثانیه فرصت دارید. پس سرعت عمل هم در این تست خیلی مهم است! مهارت های ای کیو و آی کیو برای رسیدن به موفقیت در جنبه های مختلف زندگی بسیار حائز اهمیت هستند. تلفیق ضریب هوشی با هوش هیجانی می تواند شما را موفق تر و قوی تر کند.

.

.

تست هوش: به نظر شما اتاق کدام کودک لوکس تر است؟! [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش

تست هوش کبریت
 تست هوش کبریت

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید.


تست هوش بیشتر:

اولین نفری باشید که جواب این معما را می‌دهد. نظرات خود را در بخش کامنت‌های فیگار راجب این تست هوش با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *