تست هوش: در یک نگاه قاتل زن را پیدا کنید! + [جواب معما]

در تست هوش قاتل زن یا معمای پیدا کردن قاتل زن ، شما باید زیر 5 ثانیه قاتل زن را تشخیص دهید!! در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

تست هوش قاتل زن

آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید.

بیشتر بخوانید:

55 تست هوش و تیزبینی هیجان‌انگیز [بهمراه جواب]

تست هوش قاتل زن

  • تست تیزبینی قاتل زن
تست هوش قاتل زن
تست تیزبینی قاتل زن, آزمون شناسی قاتل زن

آزمون شناسی قاتل زن

معماها و سوالات تصویری همواره تلاش دارند تا سطح ادراک و میزان توانائی ها و مهارت های شناختی افراد را به آنان گوشزد کنند. توانایی خوب دیدن، خوب دقت کردن، خوب متمرکز شدن، جزئیات را دیدن و خوب تحلیل کردن. این ها بخشی از توانایی هایی است که آدمی در گذر عمر به آنها دست پیدا می کند و مانند بسیاری از مهارت های دیگر می تواند رشد پیدا کند و یا اینکه دچار رکود شود.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش قاتل زن را مشاهده کنید:

تست هوش قاتل زن
تست تیزبینی قاتل زن, آزمون شناسی قاتل زن

شما در تصویر آزمون شناسایی قاتل زن با یک تصویر جالب روبرو هستید. زنی به قتل رسیده است و پلیس سه مظنون به قتل را دستگیر کرده است. پلیس زمان زیادی را برای دستگیری این افراد صرف کرده است، اما در نهایت تاکنون نتوانسته قاتل اصلی را پیدا کند. شرلوک هلمز با بازسازی صحنه قتل توانست در یک لحظه قاتل را شناسایی کند. آیا شما هم می توانید شرلوک هلمز باشید؟

.

.

تست تیزبینی: فقط یک چشم تیزبین در 5 ثانیه اسلحه واقعی را پیدا می‌کند! [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش

بله کاملا درست است. مردی که طناب به دست دارد فرد قاتل در آزمون شناسایی قاتل زن است. اگر به جسد زن نگاه کنید در او هیچ رد خونی دیده نمی شود. لذا نه او بوسله چاقوی فرد اول از سمت راست کشته شده است ونه بوسیله تفنگ فرد وسطی. مرد اول از سمت چپ با کمک طنابی که در دست دارد زن را خفه کرده است.

تست هوش قاتل زن
آزمون شناسی قاتل زن, عکس تست هوش قاتل زن

تست هوش بیشتر:

تست هوش جدید با جواب


One thought on “تست هوش: در یک نگاه قاتل زن را پیدا کنید! + [جواب معما]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *