تست هوش: کدام یک از این سه پزشک یک دزد است؟! [+عکس]

در تست هوش پزشک دزد یا معمای پزشک دزد ، باید تشخیص دهید که کدام پزشک یک دزد است؟! در ادامه مطلب، همراه سایت فیگار بمانید.

تست هوش پزشک دزد

آزمون شناسایی پزشک دزد از جمله معماهایی است که شما لازم است تمام هوش و دقت خود را برای رسیدن به پاسخ متمرکز کنید. دقت، تمرکز و ارائه یک تحلیل منطقی می تواند سبب رمزگشایی آزمون شناسایی پزشک دزد در زمان مشخص شده 6 ثانیه ای باشد.

بیشتر بخوانید:

انواع تست هوش به صورت یکجا [بهمراه جواب]

تست هوش پزشک دزد

  • تست تیزبینی پزشک دزد
تست هوش پزشک دزد
تست تیزبینی پزشک دزد, تست هوش دزد پزشک

تست هوش دزد پزشک

به گزارش منابع خبری:

این سوالات مهارت های شناختی شما را به چالش کشیده و باعث می شوند شما متوجه شوید که تا چه اندازه تیزبین، متمرکز، دقیق و نکته سنج هستید. این سوالات تصویری به دو شکل ارائه می شودند.

در برخی از این سوالات تصویری تنها تیزبینی و دقت می تواند راهگشا باشد، اما در برخی دیگر در کنار تیزبینی، شما نیازمند درک و تحلیل منطقی خود هستید.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش پزشک دزد را مشاهده کنید:

تست هوش پزشک دزد
تست تیزبینی پزشک دزد, تست هوش دزد پزشک

در تصویر آزمون شناسایی پزشک دزد، سه پزشک مشاهده می شود. قرار است به زودی پیوند کلیه برای یکی از بیماران نیازمند به کلیه انجام شود. اما هنگاه عمل جراحی، مسئولان بیمارستان متوجه شده اند که کلیه اهدایی مفقود شده است. سه پزشک را به عنوان مظنونان اصلی مورد بازرسی قرار می دهند. در نهایت پلیس پزشک دزد را شناسایی می کند.

.

.

تست هوش: فرد سالم را در میان زامبی ها شناسایی کنید! [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش

اگر به سه پزشک دقت کنید متوجه تغییراتی در وضعیت ظاهری آنها خواهید شد. دو پزشک اول از سمت راست بسیار نگران هستند و عرق کردن آنها ناشی از همین نگرانی است. آنان نگران هستند که کلیه اهدایی از دست نرود. اما پزشک اول از سمت چپ بسیار عادی و راحت رفتار می کند. هیچ نگرانی در او دیده نمی شود. همه معتقدند که این فرد، پزشکی است که کلیه را دزدیده است.

 

تست هوش بیشتر:

تست هوش جدید با جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *