تست هوش: کدام زن در تصویر یک همسر گرگینه دارد؟! [+عکس]

در تست هوش همسر گریگنه یا معمای همسر گرگینه ، باید تشخیص دهید که کدام زن همسرش گریگنه است؟! در ادامه مطلب، همراه سایت فیگار بمانید.

تست هوش همسر گریگنه

یکی از بخش های جالب شبکه های اجتماعی که طرفدارن زیادی دارد، صفحات و گروههایی است که مطالب سرگرمی و سوالات هوش و … را به اشتراک می گذارند.

بیشتر بخوانید:

انواع تست هوش به صورت یکجا [بهمراه جواب]

تست هوش همسر گریگنه

  • تست تیزبینی همسر گرگینه
تست هوش همسر گریگنه
تست تیزبینی همسر گرگینه, آزمون شناسی همسر گرگینه

آزمون شناسی همسر گرگینه

به گزارش منابع خبری:

می توان گفت که این مطالب (سوالات و معماهای تصویری و …) جز اصلی شبکه های اجتماعی شده اند. احتمالا نیاز روزافزون ما سبب شده است که بازی های فکری بسیار مورد توجه قرار بگیرند.نوع زندگی سبب شده است که مغز ما نیز همچون جسم ما دچار رکود و بی تحرکی شود.

رازی که درون آزمون شناسایی همسر گرگینه نهفته است و شما باید آن را رمزگشایی کنید، بسیار مشکل است. شما باید با کمک نشانه ها و جزئیاتی که در تصویر وجود دارد این کار را انجام دهید.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش همسر گریگنه را مشاهده نمایید:

تست هوش همسر گریگنه
تست تیزبینی همسر گرگینه, آزمون شناسی همسر گرگینه

در تصویر آزمون شناسایی همسر گرگینه، دو زن خانه دار را مشاهده می کنید. همه چیز طبیعی و عادی به نظر می رسد. اما طراح و سازنده این آزمون گوشزد می کند که یکی از این زنان با یکگرگینه ازدواج کرده است!اما کدامیکی؟

.

.

تست هوش: کدام یک از این سه پزشک یک دزد است؟! [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش

اگر واقعاً متمرکز بودید، مطمئناً متوجه این جفت کفش‌های کتانی شده‌اید که در کنار زن دارای بلوز آبی روشن قرار دارند، به نظر می‌رسد توسط انگشت های پای یک غیر انسان یا همان گرگینه پاره شده‌اند. (زمان تبدیل شدن از انسان به گرگینه) تصویر را بررسی کنید! حتی روی زمین پنجه کشیدن های گرگینه دیده می شود.

تست هوش همسر گریگنه
آزمون شناسی همسر گرگینه, عکس تست هوش همسر گریگنه

تست هوش بیشتر:

تست هوش جدید با جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *