پخش زنده بدون سانسور بلژیک و کانادا 2 آذر در جام جهانی 2022 قطر

پخش زنده بازی بلژیک و کانادا را امشب از سایت فیگار تماشا کنید. در ادامه میتوانید لینک پخش زنده بازی بلژیک و کانادا 2 آذر 1401 را ببینید.

پخش زنده بازی بلژیک و کانادا 2 آذر 1401

دو تیم بلژیک و کانادا روز چهارشنبه ۲ آذر ساعت ۲۲:۳۰ در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. در ادامه مطلب میتوانید پخش زنده فوتبال بلژیک کانادا را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

پخش زنده بدون سانسور اسپانیا و کاستاریکا 2 آذر در جام جهانی 2022 قطر

پخش زنده بازی بلژیک و کانادا 2 آذر 1401

پخش زنده بازی بلژیک و کانادا 2 آذر 1401
پخش زنده فوتبال بلژیک و کانادا

به عنوان تیمی که پس از برزیل، دومین تیم ملی برتر در رنکینگ جهانی فیفاست، بلژیکی‌ها باید انتظارات رو به رشد هواداران‌شان را برآورده کنند. گفتنی است که به احتمال زیاد روملو لوکاکو بازی های تیم ملی بلژیک در مرحله گروهی جام جهانی را از دست بدهد. در ادامه میتوانید لینک پخش زنده بازی بلژیک کانادا را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی بلژیک کانادا 2 آذر 1401

پخش زنده بازی بلژیک و کانادا 2 آذر 1401

پخش زنده بلژیک کانادا 2 آذر 1401

پخش زنده بلژیک و کانادا 2 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

تیم ملی بلژیک به‌ عنوان یکی از مدعیان قهرمانی وارد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌شود. شیاطین سرخ فوتبال اروپا یکی از بهترین نسل‌های تاریخ خود را در اختیار دارند و می‌توان گفت امسال فرصت خوبی برای نخستین قهرمانی آنها در تاریخ جام جهانی مهیا است.

اگر در میان همه تیم‌های راه یافته به جام جهانی 2022 بخواهیم به یک تیم لقب میهمان ناخوانده بدهیم، بدون شک تیم ملی کانادا یکی از بهترین گزینه‌هاست. تیم ملی کشوری که همیشه زیر سایه همسایگان قدرتمندی مانند آمریکا و مکزیک قرار داشته، امسال به عنوان یکی از 4 تیم منطقه کونکاکاف به جام جهانی صعود کرده است آن هم به عنوان تیم اول منطقه!

بیشتر بخوانید:

امروز در فیگار پخش زنده فوتبال بلژیک و کانادا را برایتان قرار دادیم. پخش زنده سایر بازی‌های فوتبال امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده فیگار دنبال نمایید.

پخش زنده بازی کانادا و بلژیک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *