پخش زنده بدون سانسور پرتغال غنا 3 آذر در جام جهانی 2022 قطر

شما می توانید به صورت زنده گزارش بازی پرتغال و غنا را از فیگار مشاهده کنید. پخش زنده بازی پرتغال غنا 3 آذر 1401 را درادامه ببینید.

پخش زنده بازی پرتغال غنا 3 آذر 1401
پخش زنده بازی پرتغال و غنا

پخش زنده بازی پرتغال غنا 3 آذر 1401

  • پخش زنده بازی پرتغال و غنا

با نزدیک شدن به جام جهانی، دوستداران فوتبال خود را برای مشاهده رقابتهای این دوره آماده میکنند. این مسابقات بین تیم ملی 32 کشور برگزیده از سراسر جهان برگزار خواهد شد و از این رو شاهد بازی هایی شگفت انگیز و دیدنی در این دور رقابت ها می باشیم. دو تیم غنا و پرتغال روز پنجشنبه ۳ آذر ساعت ۱۹:۳۰ در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده بازی پرتغال غنا را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی پرتغال غنا 3 آذر 1401

پخش زنده بازی پرتغال و غنا 3 آذر 1401

پخش زنده پرتغال غنا 3 آذر 1401

پخش زنده پرتغال و غنا 3 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

تیم ملی فوتبال پرتغال که هشتمین حضورش در جام جهانی را تجربه خواهد کرد، در گروه H این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های اروگوئه، غنا و کره جنوبی دیدار خواهد کرد.

اگر قبل از شروع بازی‌های مرحله انتخابی قاره آفریقا از هواداران پرسیده می‌شد که شانس کدام‌ تیم‌ها برای صعود بیشتر از سایرین است؛ قطعاً مصرِ محمد صلاح، ساحل عاجِ نیکلاس پپه و سرژ اوریر و ویلفرد زاها و الجزایر ریاض محرز و اسماعیل بن‌ناصر جزو کاندیدهای اصلی بودند. هیچ‌یک از این سه تیم اما صعود نکردند و تیمی دیگر به جای آنها بلیت سفر به قطر را گرفت که جایگاهش در رده‌بندی فیفا پایین‌تر بود؛ غنا.


بیشتر بخوانید:

پخش زنده غنا و پرتغال


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *