پخش زنده بازی بلژیک مراکش 6 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

شما می توانید به سادگی از گوشی همراه خود پخش آنلاین بازی ژاپن کاستاریکا را تماشا کنید. پخش زنده بازی بلژیک و مراکش 6 آذر 1401 را درادامه ببینید.

پخش زنده بازی بلژیک و مراکش 6 آذر 1401

  • پخش زنده بازی بلژیک مراکش
پخش زنده بازی بلژیک و مراکش 6 آذر 1401
پخش زنده بازی بلژیک مراکش

دو تیم مراکش و بلژیک روز یکشنبه ۶ آذر ساعت ۱۶:۳۰ در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد. اگر شما هم از تماشای بازیهای فوتبال زنده لذت می برید و طرفدار تیم خاصی هستید . اگر دنبال سایتی هستید که پخش زنده فوتبال روز دنیا را رایگان و آنلاین در اختیار شما قرار دهد ، در فیگار به تمام خواسته های خود خواهید رسید! در ادامه میتوانید لینک های پخش زنده فوتبال مراکش و بلژیک را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی بلژیک و مراکش 6 آذر 1401

پخش زنده بازی بلژیک مراکش 6 آذر 1401

پخش زنده بازی بلژیک و مراکش 6 آذر 1401

پخش زنده بازی بلژیک مراکش 6 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

تیم ملی بلژیک به‌ عنوان یکی از مدعیان قهرمانی وارد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌شود. شیاطین سرخ فوتبال اروپا یکی از بهترین نسل‌های تاریخ خود را در اختیار دارند و می‌توان گفت امسال فرصت خوبی برای نخستین قهرمانی آنها در تاریخ جام جهانی مهیا است.

تیم ملی فوتبال مراکش که در حال حاضر در رده بیست‌ودوم رده‌بندی فیفا قرار دارد، ششمین حضورش در مسابقات جام جهانی را تجربه خواهد کرد.این تیم آفریقایی که اولین حضورش در تاریخ این رقابت‌ها به جام جهانی ۱۹۷۰ مکزیک بازمی‌گردد، در جام‌های جهانی ۱۹۸۶ مکزیک، ۱۹۹۴ آمریکا، ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۱۸ روسیه حضور داشته اما به غیر از جام جهانی ۱۹۸۶ که به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد – و این بهترین عملکرد این تیم در تاریخ این رقابت‌ها بوده – دیگر هرگز موفق به صعود از مرحله گروهی نشده است.


بیشتر بخوانید:

پخش زنده بازی مراکش و بلژیک


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *