پخش زنده بازی کرواسی و برزیل 18 آذر در جام جهانی 2022 قطر [بدون سانسور]

پخش زنده بازی برزیل و کرواسی 18 آذر 1401 را بدون سانسور و باکیفیت بالا از فیگار ببینید. بازی تیم‌های ملی فوتبال برزیل و کرواسی جمعه ۱۸ آذر برگزار می‌شود.

دو تیم برزیل و کرواسی روز جمعه ۱۸ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ دیدار خواهند کرد.

پخش زنده بازی برزیل و کرواسی 16 آذر 1401

پخش زنده بازی برزیل و کرواسی 18 آذر 1401 ؛ پس از مشخص شدن تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، زمان بازی تیم های ملی برزیل و کرواسی مشخص شد و تیم ملی برزیل در دیدار خود در مرحله حذفی جام جهانی به مصاف تیم ملی کرواسی خواهد رفت. مطابق اعلام فیفا تیم ملی برزیل و کرواسی در تاریخ جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ به مصاف هم خواهند رفت. در ادامه میتوانید لینک های  را مشاهده کنید:

پخش زنده بازی کرواسی و برزیل 18 آذر 1401

پخش زنده بازی کرواسی برزیل 18 آذر 1401

پخش زنده بازی کرواسی و برزیل 18 آذر 1401

پخش زنده بازی کرواسی برزیل 18 آذر 1401

(به محض برقراری ارتباط با منبع پخش زنده، لینک‌ها گذاشته می‌شود)

کرواسی سابقه حضور در 5 جام جهانی را دارد و تجربه خوبی در این زمینه بدست آورده است. این تیم در رنکینگ جهانی فیفا مقام 17 و در رنکینگ قاره‌ایی مقام یازدهم را دارد. این تیم ستاره‌های خاصی را با خود به تورنمنت جام جهانی نیاورده و راه‌ سختی را برای صعود به نیمه‌نهایی پیش‌رو دارد.

پخش زنده بازی برزیل و کرواسی

کشور برزیل در قاری آمریکای جنوبی برترین تیم این قاره و جهان به شمار می رود و تنها تیمی در دنیا محسوب می شود که توانسته است 5 عنوان قهرمانی در جام جهانی را فتح کند و از این نظر موفق ترین تیم ملی و پرقدرترین تیم ملی جهان در تاریخ جام جهانی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *