پخش زنده پرسپولیس استقلال امروز 3 اردیبهشت 1402 [+ساعت پخش و لینک مستقیم]

در این صفحه لینک پخش زنده پرسپولیس استقلال 3 اردیبهشت 1402 با کیفیت بالا در اختیار علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است.

تماشای پخش زنده فوتبال پرسپولیس و استقلال یکی از لذت بخش ترین تجربه هایی است که هر فرد می‌توانید آن را تجربه کند. رسانه فیگار این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده بازی استقلال پرسپولیس امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش مستقیم فوتبال پرسپولیس و استقلال به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین دربی 1402 را از فیگار دنبال کنید.

پخش زنده پرسپولیس استقلال 3 اردیبهشت 1402

باشگاه فوتبال پرسپولیس یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شد. این باشگاه از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است و مالکش وزارت ورزش و جوانان است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با استقلال

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و مهدی عبدی

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با پرسپولیس

حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

پخش زنده پرسپولیس استقلال 3 اردیبهشت 1402
پخش زنده پرسپولیس استقلال امروز 3 اردیبهشت 1402

باشگاه فوتبال استقلال ایران که به‌طور خلاصه استقلال، استقلال تهران و استقلال ایران نیز نامیده می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای در ایران است که در چهارم مهر ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیان‌گذاری شد. این باشگاه تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ در ابتدا دوچرخه‌سواران و سپس تاج نام داشت. استقلال با کسب ۳۸ عنوان قهرمانی رسمی در جام‌های قاره‌ای، کشوری و استانی (بالاترین سطح) پرافتخارترین باشگاه تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.

پخش زنده پرسپولیس استقلال امروز 3 اردیبهشت 1402

بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار روز یکشنبه برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در صدمین دربی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که نتیجه این بازی در سرنوشت قهرمانی موثر است. صدمین دربی پایتخت بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در حالی روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که نتیجه این دیدار در سرنوشت قهرمانی موثر است و به طور حتم ۲ تیم  دست از احتیاط برمی دارند و بازی هجومی ارائه می‌دهند تا با برد در این بازی در کورس قهرمانی با سپاهان بمانند.

پخش زنده پرسپولیس استقلال 3 اردیبهشت 1402
پخش زنده بازی پرسپولیس استقلال  3 اردیبهشت 1402 / پخش زنده فوتبال استقلال و پرسپولیس 3 اردیبهشت 1402 / پخش مستقیم بازی پرسپولیس و استقلال 3 اردیبهشت 1402 / پخش آنلاین دربی 3 اردیبهشت 1402, پخش زنده پرسپولیس استقلال 3 اردیبهشت 1402

دربی سرخابی‌ها به علت  تعمیرات در ورزشگاه آزادی  قرار است با ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شود، اما اگر  شرایط مهیا بود این بازی می‌توانست رکورد تماشاگر را در این فصل از رقابت‌ها بشکند. تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که از لحاظ روحی و روانی و فنی در اوج آمادگی قرار دارند.

آبی پوشان در دور برگشت لیگ ۱۰ برد به دست آوردند و فقط یک شکست مقابل سپاهان و یک تساوی برابر نساجی مازندران کسب کردند. اکنون آن‌ها با  ۵۵ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین هستند و بالاتر از سپاهان قرار گرفته اند، اما در پایان فصل، جدول براساس بازی رودرو تنظیم خواهد شد که سپاهان شرایط بهتری نسبت به هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس دارد. گفتنی است بازی پرسپولیس و استقلال فردا یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰ برگزار می شود.

ساعت پخش دربی استقلال پرسپولیس

پخش زنده پرسپولیس استقلال 3 اردیبهشت 1402
ساعت شروع بازی پرسپولیس و استقلال 1402 / پخش زنده دربی پرسپولیس استقلال 2 اردیبهشت 1402 , بازی پرسپولیس و استقلال ساعت چنده, پخش زنده پرسپولیس استقلال 3 اردیبهشت 1402

برای تماشای پخش زنده دربی استقلال پرسپولیس 2 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک زیر که با همکاری آپارات اسپرت محیا شده است، استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده پرسپولیس استقلال 3 اردیبهشت 1402 اینجا کلیک کنید (تلوبیون)

برای تماشای پخش زنده پرسپولیس استقلال 3 اردیبهشت 1402 اینجا کلیک کنید (لینک کمکی)

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده فیگار دنبال نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *