تاریخ عرضه بازی 12 Mortal Kombat مشخص شد !

پس از حواشی و شایعات زیادی که اخیراً برای نسخه دوازدهم مورتال کومبت به انتشار رسید، بلاخره اخباری از تاریخ عرضه بازی 12 Mortal Kombat مشخص شد.

به تازگی، خبری جدید از تاریخ انتشار 12 Mortal Kombat تحت عنوان تاریخ انتشار جدیدترین نسخه Mortal Kombat در برخی از از خبرگزاری‌های خارجی و انگلیس زبان منتشر شد که گویی، تاریخ رسمی آن را لو می‌دهد.

تاریخ پخش 12 Mortal Kombat به صورت رسمی هنوز از کمپانی اصلی پخش بازی منتشر نشده اما خبرگزاری‌هایی که این خبر را به انشتار گذاشته‌اند، بسیار منابع موثقی هستند.

تاریخ عرضه بازی 12 Mortal Kombat مشخص شد !

تاریخ عرضه بازی 12 Mortal Kombat
تاریخ انتشار جدیدترین نسخه Mortal Kombat

طبق اخباری که از کمیک بود منتشر شده است، Mortal Kombat 12 ممکن است به زودی در نمایشگاه PlayStation Showcase رونمایی شود. به گفته بیش از یک منبع، نمایشگاه پلی استیشن قرار است در ماه می برگزار شود.

مراسم PlayStation Showcase شبیه به PlayStation State of Play است، اما بسیار تکمیل‌تر قابل توجه‌تر برگزار می‌شود. این رویداد، دارای بازی‌های بزرگ‌تر است و اعلان‌های بزرگ‌تری دارد.تاکنون، هیچ خبر رسمی درباره‌ی مورتال کمبت جدید وجود ندارد، اما از چند منبع مختلف خبرهایی وجود دارد که نشان می‌دهد تا اوایل ماه می برنامه‌ریزی شده است.

تاریخ انتشار 12 Mortal Kombat

در ادامه می‌توانید پوستری از بازی Mortal Konbat 12 را ببینید:

تاریخ عرضه بازی 12 Mortal Kombat
تاریخ پخش 12 Mortal Kombat

علاوه بر این، یکی دیگر از کارشناسان داخلی، Jez Corden، به نظر ‌می‌رسد که در توییت اخیر خود، اشاره کرده که Mortal Kombat 12 در ماه می معرفی خواهد شد. اگر همه این نقاط را به هم وصل کنید، به نظر می‌رسد ادعاهای قاطعانه‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه قسمت بعدی از سری بازی‌های مبارزه‌ای ماه آینده فاش شود.

هنوز مشخص نیست که Mortal Kombat 12 در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود یا خیر، اما صرفاً رونمایی آن هم می‌تواند برای هواداران هیجان‌انگیز باشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *