آنلاین ببینید: پخش زنده پرسپولیس استقلال 10 خرداد 1402 + [فیلم خلاصه بازی]

با ما بمانید تا ساعت دقیق پخش فوتبال پرسپولیس استقلال جام حذفی 10 خرداد 1402 را بهمراه لینک پخش زنده و آنلاین این بازی را در اختیارتان بگذاریم.

از چند روز قبل این صحبت مطرح شده بود که دربی به جای ساعت 18.30، دیرتر برگزار خواهد شد و حالا سازمان لیگ، این موضوع را به صورت رسمی تایید کرده است.

ساعت فینال جام حذفی استقلال پرسپولیس

طبق اعلام سایت سازمان لیگ، مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی ساعت ۱۹:۴۵ روز چهارشنبه ۱۰ خرداد در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند [+عکس]

ساعت دقیق پخش فوتبال پرسپولیس استقلال جام حذفی 10 خرداد 1402 + [لینک پخش زنده و آنلاین]

باشگاه فوتبال پرسپولیس یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شد. این باشگاه از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است و مالکش وزارت ورزش و جوانان است.

باشگاه فوتبال استقلال ایران که به‌طور خلاصه استقلال، استقلال تهران و استقلال ایران نیز نامیده می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای در ایران است که در چهارم مهر ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیان‌گذاری شد. این باشگاه تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ در ابتدا دوچرخه‌سواران و سپس تاج نام داشت. استقلال با کسب ۳۸ عنوان قهرمانی رسمی در جام‌های قاره‌ای، کشوری و استانی (بالاترین سطح) پرافتخارترین باشگاه تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.

استقلال با ساپینتو گرچه فصل پرفرازونشیب و پرحاشیه‌ای گذراند، در نیم فصل دوم با نمایش‌هایی درخشان در قامت یک مدعی عنوان قهرمانی ظاهر شد و حتی شاید اگر بخت یار بود می‌توانست از عنوان قهرمانی لیگ دفاع کند. با این وجود پرسپولیس تشنه جام یحیی‌ گل‌محمدی که آن‌هم فصل پرفراز و نشیبی داشت نهایتا توانست با زیرکی و تجربه خاص خود قهرمان لیگ برتر شود.

پخش زنده بازی استقلال پرسپولیس فینال جام حذفی
پخش زنده بازی استقلال پرسپولیس فینال جام حذفی

تاریخ و زمان بازی استقلال و پرسپولیس (دربی ۱۰۱ پایتخت) در فینال جام حذفی ۱۴۰۲. استقلال و پرسپولیس دو تیم فینالیست برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران، مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با شکست دادن نساجی و هوادار در نیمه‌نهایی به دیدار فینال جام حذفی رسیدند تا بعد از سال‌ها انتظار این بار برای کسب یک جام در این تورنمنت جذاب با هم روبرو شوند.

به جرات می‌توان گفت، بازی امروز 10 خرداد 1402، برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس سرنوشت‌ساز است و در واقع هر دو تیم در تلاش هستند تا با کسب ۳ امتیاز بازی، از دور مسابقات خارج نشوند و جام را از آن خود کنند. همین امر باعث شده تا در بازی، لحظاتی حساس و پرهیجانی را پیش‌رو داشته باشیم.

ساعت پخش فوتبال پرسپولیس استقلال

پخش زنده فینال جام حذفی استقلال پرسپولیس 10 خرداد 1402
پخش زنده فینال جام حذفی استقلال پرسپولیس 10 خرداد 1402

مطابق اعلام سازمان لیگ دو تیم استقلال و پرسپولیس در تاریخ چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ دربی ۱۰۱ پایتخت را برگزار خواهند کرد. بازی استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی شهر تهران برگزار خواهد شد. اگر تغییری تا روز مانده به شروع به دیدار رخ ندهد، این بازی قرار است ساعت ۱۸.۳۰ برگزار شود.

ساعت پخش زنده جام حذفی پرسپولیس استقلال

پخش زنده فینال جام حذفی استقلال پرسپولیس 10 خرداد 1402
پخش زنده فینال جام حذفی استقلال پرسپولیس 10 خرداد 1402

لینک پخش زنده و آنلاین فوتبال پرسپولیس استقلال جام حذفی 10 خرداد 1402

«برای تماشای آنلاین بازی اینجا کلیک کنید»

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده فیگار دنبال نمایید.

خواننده دربی

با اعلام سازمان لیگ، زانکو خواننده ی پرطرفدار نسل جوان، خواننده‌ی دربی حساس فینال جام حذفی شد.

به امید دیدن فوتبالی جذاب و زیبا بین دو تیم

به نظرتون کدوم تیم قهرمان جام حذفی خواهد شد؟

  1. استقلال 💙
  2. پرسپولیس ❤️

تریلر بازی پرسپولیس استقلال 10 خرداد 1402 را ببینید:

پخش زنده فوتبال امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد از تلویزیون و آنلاین + جدول

فهرست پخش بازی‌های مهم امروز فوتبال جهان در ادامه آمده است. مهم‌ترین دیدارهای فوتبالی شبکه‌های مختلف تلویزیون، سایت آپارات‌اسپرت و تلوبیون به شرح زیر است:

چهارشنبه دهم خردادماه

برنامه‌های شبکه ۳

  • فینال جام حذفی: استقلال- پرسپولیس پخش زنده، ساعت ۱۹:۴۵

برنامه شبکه ورزش

  • فینال لیگ اروپا: سویا – رم پخش زنده، ساعت ۲۲:۳۰

فیلم خلاصه بازی استقلال و پرسپولیس در دربی ۱۰۱ فینال جام حذفی

به محض تمام شدن بازی قرار خواهد گرفت.

فیلم لحظات حساس بازی دربی 101 و خلاصه بازی استقلال و پرسپولیس فینال جام حذفی در همین مطلب قرار داده خواهد شد.

اخبار بیشتر:

پخش زنده استقلال و پرسپولیس 10 خرداد 1402 / پخش زنده بازی استقلال و پرسپولیس 10 خرداد 1402 / پخش زنده فوتبال استقلال و پرسپولیس 10 خرداد 1402 / پخش زنده استقلال پرسپولیس 10 خرداد 1402 / پخش زنده و مستقیم استقلال و پرسپولیس 10 خرداد 1402 / پخش مستقیم استقلال و پرسپولیس 10 خرداد 1402 / پخش آنلاین استقلال و پرسپولیس 10 خرداد 1402 / زمان پخش استقلال و پرسپولیس 10 خرداد 1402 / زمان شروع استقلال و پرسپولیس 10 خرداد 1402 / نتیجه زنده استقلال و پرسپولیس 10 خرداد 1402 / نتیجه نهایی استقلال و پرسپولیس 10 خرداد 1402 / نتیجه استقلال و پرسپولیس 10 خرداد 1402 / پخش زنده فینال جام حذفی 10 خرداد 1402 / پخش زنده فینال جام حذفی ایران 10 خرداد 1402 / پخش زنده پرسپولیس و استقلال 10 خرداد 1402 / پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال 10 خرداد 1402


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *