مهم‌ترین اتفاقاتی که انتظار داریم از فصل دوم سریال Squid Game ببینیم

فصل دوم سریال Squid Game (بازی ماهی مرکب) در راه است و پس از موفقیت فصل اول سریال نتفلیکس، مخاطبان مشتاق دیدن چند مورد خاص هستند.

پیروزی «گی-هون» در بازی‌های وحشیانه، سؤالات زیادی را بی‌پاسخ گذاشت و درها را به سمت فصل دوم اسکویید گیم باز کرد؛ بنابراین ادامه این مجموعه می‌تواند با موارد زیادی کار داشته باشد و مخاطب را به سمت سوالاتی که تاکنون ذهنش را درگیر کرده، سوق دهد.

سرنوشت کلی شخصیت‌ها، عملکرد داخلی بازی‌های ماهی مرکب و عواقب مرگ مؤسس آن‌ها، همه چیزهایی هستند که امیدواریم با آن‌ها در کنار چندین عنصر در فصل 1 که می‌توان آن‌ها را به سطح بالاتری در فصل دوم سریال اسکویید گیم برد، پرداخته شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حالا که زمان پخش فصل دوم squid game در رسانه‌های مختلف پخش شده است، بد نیست نگاهی به چند نکته که انتظار داریم تا نویسندگان به آن‌ها بپردازند، بیاندازیم.

مهم‌ترین اتفاقاتی که انتظار داریم از فصل دوم سریال Squid Game ببینیم

در ادامه لیست مهم‌ترین اتفاقاتی که انتظار داریم از فصل دوم سریال Squid Game ببینیم را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

فصل دوم سریال Squid Game
فصل دوم سریال Squid Game

فصل 1 این سریال، در سال 2021 از نتفلیکس پخش شد و به سرعت به پربحث‌ترین نمایش این سرویس استریم تبدیل گردید. این بدان معناست که حتی با وجود اینکه سریال به عنوان یک مجموعه کوتاه (مینی‌سریال) ساخته شده بود، به سرعت مشخص شد که مخاطبان مشتاق ادامه داستان هستند.

نتفلیکس این کی-درام را برای فصل دوم تمدید کرد و طبق گزارش‌ها، تا پایان آذر ماه سال 1403 پخش می‌شود. حالا که زمان پخش فصل دوم squid game مشخص شده است، طرفداران نظریه‌های مختلفی دارند که باید در فصل دوم این نمایش، آن را ببینیم

بازی چراغ قرمز و چراغ سبز

فصل دوم سریال Squid Game

اولین بازی که «گی-هون» و دیگر افراد در فصل اول بازی ماهی مرکب انجام دادند، چراغ قرمز، چراغ سبز بود و این لحظه از آن زمان، به یک صحنه نمادین تبدیل شد. عروسک غول پیکر «یانگ‌هی» که فریاد می‌زد نور سبز! یا نور قرمز!، حالا به نوعی نماد محسوب می‌شود؛ بنابراین، در حالی که بازی‌های جدید برای فصل دوم بازی ماهی مرکب ضروری هستند، اما بازگشت این ربات برای دور دیگری از بازی کلاسیک کودکانه این نمایش، عالی خواهد بود. البته، برای اینکه سریال تکراری نشود، باید یک تغییر کوچک صورت گیرد.

بازگشت به بازی‌های کودکانه

فصل دوم سریال Squid Game
فصل دوم سریال Squid Game

ستون اصلی فصل 1 این سریال، بازی‌های کودکانه‌ای بود که شرکت‌کنندگان مجبور به انجام آن با یک پیچش خونین بودند. اگرچه دیدن اشاره‌هایی به برخی از این بازی‌ها در فصل 2 (به‌ویژه نور قرمز، نور سبز) عالی خواهد بود؛ اما این فصل از سریال برای اینکه به اندازه فصل 1 شوکه‌کننده باشد، نیاز به ارتقای سطح بازی‌ها دارد.

با توجه به این نکات، بازی‌های جدید برای فصل دوم سریال بازی ماهی مرکب squid game ضروری هستند. دیدن بازی‌های محبوب کودکانه از سرتاسر جهان، جالب خواهد بود، به خصوص اگر دور بعدی بازی مرکب در کشورهای دیگرِ افراد VIP برگزار شود.

سریال جهانی‌تر شود

فصل دوم سریال Squid Game
فصل دوم سریال Squid Game

با معرفی افراد VIP در فصل 1، یکی از آقایان نقابدار اشاره کرد که بازی‌های کره‌ای در آن سال به طور خاص خوب بوده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که این رویدادها در سراسر جهان و در کشورهای مختلف برگزار می‌شود که نشان‌دهنده‌ی این است که فصل‌های بعدی بازی مرکب می‌توانند در سطح بین‌المللی برگزار شود.

این موضوع می‌تواند جالب باشد، زیرا بینندگان می‌توانند با شرکت‌کنندگانی از ملیت‌های مختلف آشنا و با بازی‌های محبوب کودکان از سراسر جهان آشنا شوند. همچنین دیدن تلاش «گی-هون» برای انتقام‌جویی در خارج از کره و هدف قرار دادن تک تک افراد VIP به صورت جداگانه، می‌تواند هیجان‌انگیز باشد.

بازگشت هوانگ جون-هو

فصل دوم سریال Squid Game

یکی از بزرگترین ابهامات فصل اول بازی مرکب، سرنوشت افسر پلیس، «هوانگ جون-هو» بود. او پس از کشف اینکه رئیس (فرونت من) برادر اوست، توسط «این-هو» (برادرش که نقابش را برداشته بود) مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از صخره سقوط کرد.

با وجود اینکه مخاطبان سریال او را مرده فرض می‌کنند، هیچ جسدی نشان داده نمی‌شود که به طور سنتی در دنیای تلویزیون، به معنای زنده بودن اوست. از آنجایی که رئیس در پایان فصل 1 بازی مرکب عذاب وجدان داشت، فصل دوم اسکویید گیم باید شامل حل و فصل این درام خانوادگی باشد.

اطلاعات بیشتر درباره افراد VIP

فصل دوم سریال Squid Game
فصل دوم سریال Squid Game

فصل اول بازی ماهی مرکب، توضیح می‌دهد که افراد داخل VIP، مردان ثروتمندی از سرتاسر جهان هستند که به «اوه ایل-نام»، در ماموریت او برای ایجاد رویدادی پیوسته‌اند که در آن مردم درمانده برای ثروت، تا پای مرگ با هم رقابت می‌کنند. آن‌ها حتی برای یکدیگر نیز ناشناس هستند، زیرا همگی هنگام گردهم آمدن برای مشاهده دور نهایی بازی‌ها، ماسک بر چهره دارند.

در پایان اولین قسمت سریال نتفلیکس، «ایل-نام» درگذشت، اما به نظر می‌رسد بازی‌های او برای سود رساندن به دیگر افراد وی ای پی، همچنان ادامه دارد. فرض بر این است که این مردان در مرکز ماموریت انتقام‌جویی «گی-هون» در فصل دوم سریال اسکویید گیم قرار خواهند گرفت؛ بنابراین امیدواریم اطلاعات بیشتری در مورد این شخصیت‌های مرموز فاش شود.

نمایش دیگر برندگان بازی ماهی مرکب

فصل دوم سریال Squid Game

فصل اول، فاش کرد که رئیس این بازی، یکی از برندگان قبلی این بازی ماهی مرکب بوده است؛ بنابراین، تا پایان قسمت اول سریال، او و «گی-هون» وجه اشتراکاتی با همدیگر داشتند. به جز این دو نفر، هیچ چیز دیگری در مورد برندگان قبلی بازی مرکب شناخته نشده بود.

آیا آنها مانند رئیس در این رویدادها نقش دارند یا مانند «گی-هون» که در ابتدا امتناع کرد، از ثروت خود دوری جسته‌اند؟ شاید برخی دیگر از برندگان هم به کمک به «گی-هون» در انتقام‌گیری او علاقه‌مند باشند، یا شاید احتمالاً مانع او شوند. یکی از جذاب‌ترین تئوری‌های فصل دوم بازی ماهی مرکب ، تمامی این فرضیه‌هایی است که می‌تواند رخ دهد.

داستان متلاشی شدن بازی ماهی مرکب توسط جی هان

فصل دوم سریال Squid Game
فصل دوم سریال Squid Game

در پایان فصل 1، «گی-هون» از هواپیمایی که او را به آینده‌ی بهتری در زندگی‌اش می‌برد، روی برگرداند. این حرکت نشان می‌دهد که برنده‌ی بازی مرکب قصد دارد بازی‌ها را از درون خراب کند تا دیگر هیچکس تجربه‌ی وحشتناکی را که او و هم‌بازی‌هایش پشت سر گذراندند را نداشته باشد.

اینکه او دقیقاً چگونه این کار را انجام خواهد داد، مشخص نیست. از آنجایی که فصل 1 را از دیدگاه بازیکنان دیدیم، این می‌تواند یک چرخش فوق‌العاده باشد که فصل دوم سریال بازی ماهی مرکب squid game به مخاطبان نگاهی نزدیک‌تر بدهد. برای مثال، هنوز مشخص نیست که کارکنان بازی‌ها از کجا می‌آیند. اگر «گی‌هون» به یکی از آن‌ها تبدیل شود، ممکن است پاسخ‌های ارزشمندی به دست بیاید.

اطلاعات بیشتر درباره مرد داخل مترو

فصل دوم سریال Squid Game

یکی از کلیدی‌ترین بازیگران فصل دوم اسکویید گیم ، می‌تواند مرد فورشنده داخل مترو باشد. اگرچه قرار بود فروشنده (با بازی گونگ یو) تنها یک شخصیت فرعی در فصل اول بازی مرکب باشد؛ اما پس از پخش فصل اول، تأثیر قابل توجهی روی مخاطبان گذاشت.

بسیاری از تماشاگران کنجکاو بودند که این مرد از کجا آمده و چگونه درگیر بازی‌ها شده است. برخی هم حدس می‌زدند که او طراح اصلی پشت تمام این ماجراهاست. با اینکه خالق سریال این تئوری و سایر فرضیه‌ها را در مورد این شخصیت رد کرده است، اما قطعا به نظر می‌رسد که جای زیادی برای کاوش بیشتر در مورد شخصیت فروشنده وجود دارد. خوشبختانه، او یکی از چهار شخصیتی است که تأیید شده برای فصل دوم بازی مرکب بازمی‌گردد و ما احتمالاً می‌توانیم چیزهای بیشتری را درباره او بداینم.

سوالات متداول

زمان پخش فصل دوم squid game در چه تاریخی است؟

هنوز روز رسمی پخش این سریال مشخص نشده؛ اما نتفلیکس اعلام کرده که بازی ماهی مرکب را در پایان فصل پاییز (آذر ماه) پخش خواهد کرد.

فصل دوم اسکویید گیم چند قسمت است؟

با اعلام رسمی شبکه نتفلکیس، فصل دوم این سریال در 10 قسمت پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب تئوری‌هایی که اعلام کردیم امکان دارد در فصل دوم سریال Squid Game رخ بدهند چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *