طرح فصل 2 سریال Squid Game مشخص شد ؛ سازنده چه می‌گوید ؟

سازنده می‌گوید طرح فصل 2 سریال Squid Game می‌تواند از ایده های طرفداران الهام گرفته شود. با نوشتار فصل ۲ سریال بازی مرکب چه داستانی دارد با فیگار بمانید.

هوانگ دانگ هیوک، خالق سریال Squid Game هنوز در مورد فصل 2 سریال بازی مرکب تصمیم نگرفته است، اما می‌گوید فرصت استفاده از ایده های طرفداران برای فصل 2 جذاب است. در ادامه با نوشتار طرح فصل 2 سریال Squid Game با فیگار باشید.

طرح فصل 2 سریال Squid Game مشخص شد

سازنده چه می‌گوید ؟

طرح فصل 2 سریال Squid Game, فصل ۲ سریال بازی مرکب چه داستانی دارد, فصل دوم ساخته میشود
طرح فصل 2 سریال Squid Game, فصل ۲ سریال بازی مرکب چه داستانی دارد, فصل دوم ساخته میشود

Hwang Dong-hyuk، خالق سریال Squid Game می‌گوید می‌تواند از ایده های طرفداران به عنوان الهام برای ساخت فصل 2 استفاده کند. نمایش کره ای از نتفلیکس در 17 سپتامبر به طور کامل همانند یک ویروس منتشر شد و به تدریج جهان را تحت تاثیر قرار داد، اخیراً با عبور از Bridgerton به بزرگترین سریال اصلی سرویس پخش تبدیل شد. آیا فصل دوم ساخته میشود ؟

در حالی که مجموعه هوانگ دارای مجموعه ای از شخصیت های اصلی شجاع است، نمایش با قهرمان اصلی Gi-hun (لی یونگ Jae) آغاز می‌شود، زندگی او در تنگنا قرار دارد. طلاق گرفته، از دخترش غفلت می‌کند و زحمت مادر سالخورده خود را زیر پا می‌گذارد.


بیشتر بخوانید: چرا Gi-hun سوار هواپیما نشد ؟


گی هون روزهای خود را با وجود بدهی شدید، چه به بانک ها و چه به دنبال قرض‌هایی از کسانی که نزول می‌دهند، در حالی که مشغول قمار است، می‌گذراند. یک روز، پس از رویارویی با مردی اسرارآمیز، مرد خوش شانس موافقت می‌کند تا در یک سری بازی های کودکانه به همراه 455 نفر دیگر در شرایطی غم انگیز شرکت کند، و برنده کلی برای دریافت جایزه نقدی شود و زندگی او را تغییر دهد. اما در ادامه ساختار روایی سریال بازی ماهی مرکب جی هون می‌فهمد که تنها چیزی که وجود دارد این است که باختن در یک بازی به معنای از دست دادن زندگی است.

در مصاحبه ای با THR، هوانگ تأیید می‌کند که ساخت Squid Game یک فرایند سخت و پر استرس بود که شامل بازنگری فیلمنامه ها هنگام فیلمبرداری قسمت ها بود. در حالی که او اعتراف می‌کند که برای تولید فصل 2 برنامه پرطرفدارش فشار وجود دارد، او در مواجهه مجدد با همان تعهد مردد است و هنوز در مورد آینده سریال Squid Game تصمیم نگرفته است. اما، هوانگ می‌گوید، توانایی تکیه بر طرفداران سریال این بار ممکن است معادله را تغییر دهد:

وی می‌گوید:

فشار روی من اکنون بسیار زیاد است، زیرا مخاطبان زیادی در انتظار فصل دوم سریال بازی مرکب هستند. به خاطر این همه فشار، من هنوز تصمیم نگرفته ام که فصل دیگری را پی ریزی کنم. اما اگر از نظر مثبت به آن نگاه کنید، بسیاری از مردم فصل اول را دوست داشتند و منتظر اتفاقات خوبی برای فصل دوم هستند.

بیشتر بخوایند:

افرادی در همه جای دنیا نظرات خود را درباره اینکه برنامه باید به کجا برسد ارائه می‌دهند. من در واقع می‌توانم از ایده های طرفداران سراسر جهان برای خلق فصل بعدی ایده بگیرم.

من فکر می‌کنم این چیزی است که در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کنم. من نباید این مسئله را به عنوان فشار زیاد در نظر بگیرم، بلکه این همه عشق و حمایت را که دریافت می‌کنم به عنوان یک جعبه بزرگ الهام از خود در نظر بگیرم که می‌توانم از آن استفاده کنم برای فصل دوم سریال بازی ماهی مرکب.

در حالی که فصل دوم Squid Game نیاز به بازیگران کاملاً جدیدی دارد، به دلایل واضح، فینال فصل 1 به طور قطعی درهای ادامه داستان Gi-hun را نمی‌بندد. پس از گرفتن شماره نسخه های بعدی بازی ها و اصرار بر توقف آن‌ها، قهرمان داستان تصمیم می‌گیرد برای دیدار با دخترش به آمریکا نرود و سعی می‌کند انتقام خود را بگیرد.

Hwang می‌تواند قسمت های جدیدی را طرحش را بریزد که از همین پایان شروع می‌شود، اما بازی ها نیز سابقه طولانی دارند و بازبینی مسابقه قبلی همیشه یک گزینه است.

بیشتر بخوایند:

فصل ۲ سریال بازی مرکب چه داستانی دارد

طرح فصل 2 سریال Squid Game, فصل ۲ سریال بازی مرکب چه داستانی دارد, فصل دوم ساخته میشود
طرح فصل 2 سریال Squid Game, فصل ۲ سریال بازی مرکب چه داستانی دارد, فصل دوم ساخته میشود

در حالی که بسیاری از طرفداران Squid Game به هر حال از فصل 2 استقبال می‌کنند، امکان مشارکت در آن یک فرصت نادر و هیجان انگیز است. نظریه ها و پیش بینی ها در عصر اینترنت به بخش بزرگی از شهرت تبدیل شده اند، و در حالی که معمولاً از آن به عنوان ایجاد ناامیدی برای مخاطبان یاد می‌شود، به نظر می‌رسد که هوانگ آن را به عنوان راهی برای کاهش بار خلاقانه خود و اجازه تألیف بینندگان خود در فضای اینترنت در نظر گرفته است.

این مسئله یا گفته سازنده سریال اسکویید گیم نشان می‌دهد که او هنوز تصمیم نگرفته است که فصل دوم را ادامه دهد یا خیر، ممکن است بینندگان بخواهند صحبت‌های خود را به اشتراک بگذارند، در صورتی که در نهایت الهام لازم برای ادامه داستان بازی Squid را فراهم کنند.

بیشتر بخوایند:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار طرح فصل 2 سریال Squid Game سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *