مرگ گی هون در فصل 2 سریال بازی مرکب (Squid Game)

هوانگ دونگ هیوک، خالق، نویسنده و کارگردان سریال Squid Game، بر اساس برنامه‌هایش برای فصل دوم، می‌تواند در حال برنامه‌ریزی برای کشتن سئونگ گی‌هون لی جونگ جائه باشد. در ادامه با نوشتار مرگ گی هون در فصل 2 سریال بازی مرکب (Squid Game) همراه فیگار بمانید تا متوجه اوضاع و ذهنیت این کارگردان شویم.

خالق، کارگردان و نویسنده، هوانگ دونگ هیوک ممکن است در حال برنامه ریزی برای کشتن سونگ گی هون لی جونگ جائه در فصل 2 بازی مرکب باشد. پلتفرم غول پیکر نتفلیکس، بسیاری از موفقیت‌های خود را در چند وقت اخیر به واسطه پیچش های مختلف ساختار روایتی سریال Squid Game، دارد. به تصویر کشیدن مسائل سیاسی در قلب طرح داستانی این سریال و واقع گرایایی ملموس آن در لابلای بازی های مرگ آلود کودکانه، نسخه عجیبی را برای این سریال پیچیده است.

مرگ گی هون در فصل 2 سریال بازی مرکب

(Squid Game)

مرگ گی هون در فصل 2 سریال بازی مرکب
مرگ گی هون در فصل 2 سریال بازی مرکب, داستان فصل 2 بازی مرکب

سونگ گی هون، قهرمان سریال Squid Game ( بازیگران سریال بازی ماهی مرکب ) در وسط همه این عناصر قرار دارد. طبیعت ناامید، مهربان و کاریزماتیک گی هون باعث می‌شود سفر او برای اکثر بینندگان قابلیت همدلی و همدردی را داشته باشد. Gi-hun به راحتی محبوب‌ترین شخصیت سریال Squid Game است. و همه اینها می‌تواند دلایلی باشد تا سرنوشت نهایی او را غم‌انگیزتر کند.

فصل دوم سریال Squid Game ( طرح فصل 2 بازی مرکب و چرا باید فصل دوم بازی ماهی مرکب را دید ) بر اساس برنامه‌هایی که دونگ هیوک فاش کرده است، ممکن است با مرگ گی هون به پایان برسد.

همانطور که دونگ هیوک توضیح می‌دهد، ابتدا قرار بود فصل 1 سریال Squid Game با سوار شدن گی هون به هواپیما برای دیدن دخترش در ایالات متحده به پایان برسد، اما، نویسندگان دیگر به این نتیجه رسیدند که اگرچه یک پایان خوش برای بینندگان راضی کننده خواهد بود، اما فرصت شک در پاسخ دادن به مهم ترین سوالات سریال را از آنها سلب می‌کند. همانطور که دونگ هیوک از طریق Entertainment Weekly توضیح می‌دهد:

چرا جهان به چیزی که اکنون هست رسیده است؟ – فقط در صورتی می‌توان پاسخ داد یا می‌توان آن را مطرح کرد که گی‌هون به عقب برگردد و به سمت دوربین هجوم ببرد… می‌خواهم به خط اصلی داستانی که در ذهن دارم پایبند باشید.

مرگ گی هون فصل 2 بازی مرکب

مرگ گی هون در فصل 2 سریال بازی مرکب
مرگ گی هون در فصل 2 سریال بازی مرکب, داستان فصل 2 بازی مرکب

به‌طور خلاصه، به نظر می‌رسد دونگ هیوک قصد دارد نه تنها موضوعات اجتماعی سیاسی سریال Squid را ادامه دهد، بلکه تفسیر فلسفی سریال را از این هم فراتر ببرد. همراه با تئوری های موجود در مورد آنچه که سونگ گی هون قصد دارد در فصل 2 انجام دهد، این مسئله می‌تواند یک تراژدی برای قهرمان محبوب سریال ( شخصیت های سریال Money Heist در Squid Game و انتقام جویان مارول و بازی های سریال Squid Game ) باشد.

در پایان فصل 1، به نظر می‌رسید که گی هون مصمم است تا به نوعی علیه سازمان مخوف اجرای بازی‌های کودگانه به طرز مرگبار حرکت کند. و در فصل 2، Gi-hun در Squid Game بالاخره می‌تواند به یک قهرمان تبدیل شود – اما احتمالاً نه تنها به قیمت آزادی، بلکه به قیمت جان خود.

در واقع، در حالی که مرگ Gi-hun احتمالاً بسیاری از طرفداران سریال را ناراحت می‌کند، می‌تواند برای ایجاد معماهای جدید ( تناقضات سریال sQUID gAME و حقایق پنهان سریال Squid Game ؛ 001 یا محوریت ) و توسعه عناصر جدید که به فصل 2 سریال بازی مرکب امکان پیشی گرفتن از رویدادهای فصل اول را می‌دهد ضروری باشد.

فصل 2 بازی ماهی مرکب احتمالا در اواخر سال 2022 ( بهترین سریال های نتفلیکس 2022 و بهترین سریال های کره ای نتفلیکس 2022 و بهترین انیمه های 2022 نتفلیکس و بهترین فیلم های نتفلیکس 2022 )منتشر خواهد شد. نتفلیکس هنوز تاریخ انتشار را مشخص نکرده است، اما با توجه به محبوبیت سریال که همچنان رو به افزایش است، احتمالاً به زودی تاریخ انتشار رسمی آن اعلام خواهد شد. چه Gi-hun از پایان فصل آینده ( چرا Gi-hun سوار هواپیما نشد ؟ ) جان سالم به در ببرد یا نه، بزرگترین تئوری های سریال Squid Game ( نقد سریال Squid Game ) برای فصل 2 به زودی حل خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مرگ گی هون در فصل 2 سریال بازی مرکب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *