تست هوش: کدام مسافر یک میلیاردر است؟! [+عکس]

در تست هوش مسافر میلیاردر یا معمای مسافر میلیاردر ، باید تشخیص دهید کدام مسافر یک میلیاردر است؟! در ادامه مطلب همراه سایت فیگار بمانید.

تست هوش مسافر میلیاردر

این معما کاربران را کلک زد! برای فهمیدن این تست هوش سرگرمی، علاوه بر نبوغ و خلاقیت،باید از سطحی نگری و ظاهربینی روزمره فاصله بگیرید!

بیشتر بخوانید:

انواع تست هوش به صورت یکجا [بهمراه جواب]

تست هوش مسافر میلیاردر

هیچ چیز دقیقا همان طور نیست که به نظر می رسد و تست های سرگرمی هم می خواهند همین را به ما یادآوری کنند!

تست هوش مسافر میلیاردر
آزمون شناسی مسافر میلیاردر

آزمون شناسی مسافر میلیاردر

یکی از افرادی که در این قطار می بینید درآمد بسیار بالایی دارد. در عرض 10 ثانیه او را بیابید و بگویید کیست؟ کدام مسافر میلیاردی درآمد دارد؟؟ شما زمان کمی دارید! بنابراین بهتر است بیش از اندازه معطل نکنید! افرادی که هوش تصویری خوبی دارند توانستند به این تست پاسخ صحیح بدهند؛ آن هم در کمترین زمان ممکن. ثابت کنید که هوش تصویری شما نیز عالی است.

در ادامه میتوانید عکس تست هوش مسافر میلیاردر را تماشا کنید:

تست هوش مسافر میلیاردر
آزمون شناسی مسافر میلیاردر

ما ناچار هستیم تا جواب را در پایین صفحه به اشتراک بگذاریم. امیدواریم پاسخ صحیح را یافته باشید اما اگر موفق نشدید هم نگران نباشید! این تنها تستی نیست که می توانید در فیگار پیدا کنید.

.

.

تست هوش: آیا می توانید بگویید کدام زن مجرم است؟! [+عکس]

.

.

پاسخ تست هوش:

افراد زیادی گفته بودند که افراد میلیاردر هرگز با وسایل حمل و نقل عمومی رفت و آمد نمی کنند. اگرچه این موضوع فرهنگی است و در کشورهای دیگر آدم های ثروتمند هم گاهی از مترو و اتوبوس استفاده می کنند تا ایده هایشان را در شلوغی ها تحقق بخشند و خلاقیت شان بهبود یابد. پسربچه ای که می بینید میلیاردر است و احتمالا هم پدر و مادر ثروتمندی دارد. معلوم نیست به چه دلیل به قطار آمده اما او یک بادیگارد دارد که مراقب اوست.

تست هوش مسافر میلیاردر
عکس تست هوش مسافر میلیاردر

تست هوش بیشتر:

تست هوش جدید با جواب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *