مهاجرت پانیذ به ترکیه ؛ از حواشی تا علت‌های نابهنگام !

گویا علت مهاجرت پانیذ به ترکیه مشخص شده است اما در لابلای حواشی پر از تعلیق این روزهای دنیا گم شده است. با نوشتار مهاجرت پانیذ به ترکیه با فیگار باشید.

همانطور که گفته شد، علت مهاجرت پانیذ کرمی شاخ اینستاگرام به ترکیه مشخص شده است. وی یکی از چهره های اینستاگرامی در لایوی از فالورها و اکیپ خود خداحافظی کرد و برای همیشه از ایران رفت و به کشور ترکیه مهاجرت کرد.

مهاجرت پانیذ به ترکیه

از حواشی تا علت‌های نابهنگام !

مهاجرت پانیذ به ترکیه, پانیذ به ترکیه مهاجرت, علت مهاجرت پانیذ, مهاجرت پانیذ کرمی
پانیذ به ترکیه مهاجرت, علت مهاجرت پانیذ, مهاجرت پانیذ کرمی

 

علت مهاجرت پانیذ به ترکیه و ماجرای کامل مهاجرت وی به ترکیه و چرا پانیذ از ایران رفت و دلیل رفتن پانیذ کرمی از ایران در ادامه نوشتار مهاجرت پانیذ به ترکیه برای شما روشن خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

درواقع این مسئله باعث شده بسیاری از فالورهای اینستاگرامی او به شدت از این اتفاق تعجب کنند. این دختر جوان با ساخت کلیپ های طنز توانست طرفداران زیادی را به دست آورد.

او یکی فعالان فضای مجازی و چهره های اینستاگرامی است که به همراه اکیپ دیانا رحیمی و ارسلان کاشی و عرفان پورمحمدی با ساخت کلیپ و ویدئوها به شهرت رسید و بعد از مدتی فعالیت در اینستاگرام و تیک تاک، حالا همانطور که قبل‌تر در این نوشتار گفته شد، در شهریور ۱۴۰۰ در لایو ایسنتاگرامش از فالورها و اکیپ خود خداحافظی کرده و برای همیشه به کشور ترکیه مهاجرت کرد.

بیشتر بخوانید:

پانیذ به ترکیه مهاجرت

مهاجرت پانیذ به ترکیه, پانیذ به ترکیه مهاجرت, علت مهاجرت پانیذ, مهاجرت پانیذ کرمی
پانیذ به ترکیه مهاجرت, علت مهاجرت پانیذ, مهاجرت پانیذ کرمی

چهره ناراحت عرفان پورمحمدی که حتما دیده اید نشان دهنده عمق علاقه این گروه به یکدیگر بود. گفتنی است که پانیذ و عرفان و ارسلان از اینفلوئنسرهای سرشناس بودند که با فالوور های بسیار زیاد به شهرت فراوانی دست یافته‌اند.

پانیذ در صفحه اینستاگرامش نوشت:

رفتن همیشه آخرین گزینه اس. حداقل برای من که اینجوری بود، نه اینکه بگم دیگه همه چیز تموم شده نه… فقط یه فصل از زندگیم تموم شد و میرم برای شروع فصل جدید…

بیشتر بخوانید:

برای اینکه بتوانید یک فرد تاثیر گذار باشید، چه در شبکه های اجتماعی و چه در فضای واقعی نیاز به کار کردن بر روی برند شخصی خود دارید. همچنین نحوه رفتار درست در شبکه های اجتماعی که می‌تواند رشد برند شخصی شما را گسترده تر کند. اما حواشی یکی از پتانسیل‌های جدی در عصر تکنولوژی این روزهای بشر روی کره زمین شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علت مهاجرت پانیذ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *