سفر فرشته حسینی به افغانستان ؛ حقیقتی که حاشیه گردنش را شکست !

فرشته حسینی به افغانستان سفر کرد. آیا صحت دارد؟ در ادامه نوشتار سفر فرشته حسینی به افغانستان همراه فیگار باشید تا ببینیم ماجرا چیست.

فرشته حسینی، بازیگر افغانستانی سینما که جدیدا همسر نوید محمدزاده هم شده است، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از سفر به کشور افغانستان خبر داد. آیا این خبر حقیقت دارد یا اشتباهی بوده که مردم بد متوجه شده‌اند؟ با نوشتار سفر فرشته حسینی به افغانستان همراه ما باشید.

سفر فرشته حسینی به افغانستان

حقیقتی که حاشیه گردنش را شکست !

سفر فرشته حسینی به افغانستان, فرشته حسینی به افغانستان سفر, فرشته حسینی به افغانستان رفت
سفر فرشته حسینی به افغانستان, فرشته حسینی به افغانستان سفر, فرشته حسینی به افغانستان رفت

سفر فرشته حسینی به افغانستان امروز از سوی برخی از رسانه ها مطرح شد. این خبر به واسطه تصاویری بود که این بازیگر افغانستانی الاصل از خود و پاسپورت افغانستانیش منتشر کرده بود.

فرشته حسینی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

هر اتفاقی که برای آدم میفته، شروع یادگیریه. شروع به خود رسیدن برای از خود گذشتن.

بیشتر بخوانید:

فرشته حسینی به افغانستان سفر کرد

در برخی خبرگزاری‌ها ماجرای شایعه‌ی سفر فرشته حسینی و نوید محمدزاده به افغانستان هم سر زبان‌ها افتاده بود. ماجرا از یک پست اینستاگرامی فرشته حسینی و استوری نوید محمدزاده آغاز شد.

او با انتشار تصویری از خود در هواپیما و نشان دادن پاسپورتش همه چیز را در ذهن مردم ایران کنجکاو آلود کرد. و در ادامه با نوشتن متنی عاشقانه نسبت به عشقش آقای نوید محمدزاده همه چیز را ب عاشقانه ترین شکلش ادامه داد:

ممنونم برای اینکه همیشه کنارمی،‌تو به من قدرت میدی، تو عجیبی…

اما پس از ساعتی در استوری اینستاگرام خود نوشت به افغانستان نرفته است. او نوشت:

من به افغانستان نرفتم، این خبر اشتباهه و باعث نگرانی دوستانم شده.

بیشتر بخوانید:

و در ادامه نوید محمدزاده، بازیگر مطرح سینمای ایران نیز با استوری زیر به پست اینستاگرامی همسر خود واکنش نشان داد:

افغانستان فرشته حسینی, فرشته حسینی افغانستان
افغانستان فرشته حسینی, فرشته حسینی افغانستان

اما اگر بخواهیم کمی در رابطه با خود فرشته حسینی بگوییم، می‌شود گفت وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان  بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است. در ادامه با نوشتار فرشته حسینی به افغانستان رفت همراه ما باشید.

از حاشیه های درخواست فرشته حسینی از دولت ایران برای کمک به افغانستان می‌شود به نوشته‌ای وی اشاره کرد که در زیر آمده است:

می‌دونم که ایران خودش هم الان توی وضعیت خوبی نیست، همه رو میدونم، مام لطفا این کارو نکنید، لطفا اجازه ندین دخترای بیشتری رو تیکه پاره کنند، لطفا اجازه ندین که این مردم، این کودکان، این مادر و پدرها سر بریده شوند، لطفا این کار را نکنید.

سفر فرشته حسینی به افغانستان, فرشته حسینی به افغانستان سفر, فرشته حسینی به افغانستان رفت, افغانستان فرشته حسینی, فرشته حسینی افغانستان
سفر فرشته حسینی به افغانستان, فرشته حسینی به افغانستان سفر کرد, فرشته حسینی به افغانستان رفت

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سفر فرشته حسینی به افغانستان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *