فرار میلاد حاتمی ؛ اینبار گویا از حاشیه سناریوی قوی نوشته‌اند !

میلاد حاتمی شاخ مجازی که یکی از اصلی ترین مهره های راه اندازی سایت شرط بندی بود گویا با خبر فرار میلاد حاتمی دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است. با ما باشید.

میلاد حاتمی کسی است که به جرم کلاهبرداری از مردم در اینستاگرام در بازداشت به سر می‌برد. اما ماجرای میلاد حاتمی فرار کرد و هزینه ده میلیارد تومنی میلاد حاتمی برای این فرار چیست که به این شکل بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است؟

فرار میلاد حاتمی

اینبار گویا از حاشیه سناریوی قوی نوشته‌اند !

فرار میلاد حاتمی, میلاد حاتمی فرار, فرار میلاد حاتمی از زندان, میلاد حاتمی فرار از زندان
فرار میلاد حاتمی از زندان, میلاد حاتمی فرار از زندان

اخیرا صوتی از میلاد حاتمی منتشر شده که در آن التماس می‌کند که مردم برای او کاری بکنند! کاشف به عمل آمده که میلاد حاتمی نزدیک به ۱۰ میلیارد تومن به چند نفر از مامورای زندان و چند نفر از اراذل و اوباش‌های زندانی پول داده بوده تا دعوای بزرگی در زندان راه بیاندازند تا بتواند در این فرصت با هماهنگی‌هایی که کرده است فرار کند. از طرفی هم سوییچ یک پژو که پشت دیوار زندان بوده دست میلاد حاتمی بوده که بتواند بعد از پریدن از دیوار فرار کند.

بیشتر بخوانید:

میلاد حاتمی فرار از زندان

فرار میلاد حاتمی, میلاد حاتمی فرار, فرار میلاد حاتمی از زندان, میلاد حاتمی فرار از زندان
فرار میلاد حاتمی از زندان, میلاد حاتمی فرار از زندان, میلاد حاتمی فرار کرد

جالب است که این فرد تا قبل از بازداشت شدن خود را صاحب ترکیه و فردی ثروتمند معرفی می‌کرد که هیچکس نمی‌تواند او را شکست دهد و همه را با پول می‌خرد! آیا این اقدام ابرقرمانانه‌ی وی در راستای این ادعای سختگیرانه برای نظام‌های هر کشوری نمی‌تواند سنگین باشید؟ حتما، جواب بله است.

لینک دانلود ماجرای فرار کردن میلاد حاتمی از زندان با کیفیت 1080p

لینک دانلود ماجرای حاتمی فرار زندان با کیفیت 720p

لینک دانلود ماجرای حاتمی فرار از زندان با کیفیت 480p

لینک دانلود ماجرای فرار کردن میلاد حاتمی از زندان با کیفیت 360p

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فرار حاتمی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “فرار میلاد حاتمی ؛ اینبار گویا از حاشیه سناریوی قوی نوشته‌اند !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *