فوری: جده میزبان جام باشگاه‌های فوتبال جهان شد!

عربستان جام باشگاه های جهان ؛ با اعلام رسمی فیفا میزبانی جام باشگاه‌های جهان در سال جاری میلادی به عربستان سعودی و  شهر جده سپرده شد.

فدراسیون فوتبال عربستان سعودی و فیفا تایید کردند که جام باشگاه‌های جهان بین 12 تا 22 دسامبر 2023 در شهر جده برگزار خواهد شد. در ادامه مطلب با خبر جام باشگاه های جهان در عربستان همراه ما بمانید.

عربستان جام باشگاه های جهان

  • جام باشگاه های جهان در جده

به گزارش منابع خبری:

فدراسیون بین‌المللی فوتبال اعلام کرد رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۳ در شهر جده عربستان سعودی برگزار خواهد شد.

این تصمیم پس از بازدید هیئت فیفا از جده به منظور ارزیابی آمادگی این شهر برای میزبانی مسابقات گرفته شد. این اولین بار است عربستان میزبان این رقابت‌ها می‌شود. سال گذشته رئال مادرید در مراکش توانست با پیروزی مقابل الهلال عربستان قهرمان جام باشگاه‌های جهان شود و در دوره بعدی منچسترسیتی نماینده اروپا خواهد بود.

عربستان جام باشگاه های جهان

عربستان میزبان جام باشگاه های جهان

این رقابت‌ها از ۱۲ تا ۲۲ دسامبر سال جاری میلادی ( ۲۱ دی تا اول دی) برگزار خواهد شد و برای اولین بار است که عربستان میزبان جام باشگاه‌های جهان است. فیفا اعلام کرده این تصمیم پس از بازدید نمایندگان آن از جده و ارزیابی آماده‌سازی‌ها برای این تورنمنت اتخاذ شده است. «یاسر المسحل» رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی درباره میزبانی جده از این مسابقات می‌گوید:

«ما خوشحالیم که جده با امکانات مدرن و شهرت خود برای میزبانی رویدادهای ورزشی بزرگ جهانی، به عنوان شهر میزبان جام باشگاه‌های جهان انتخاب شده است».

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *