تماشا کنید: ویدیوی فول گردونه بی وای لجند + زدن گردونه تمپلار کالاف دیوتی موبایل

به تازگی، ویدئویی مبنی بر ویدیوی فول گردونه بی وای لجند در فضای مجازی و فضای رسانه به انتشار رسیده که بازتاب‌های فراوانی را با خودش کسب کرد.

گردونه تمپلار در کالاف موبایل، که در فصل 6 وارد شد، به بازیکنان این فرصت را می‌دهد که 50 سطح از پاداش‌های Battle Pass را با مجموعه‌ای جدید از محتوای رایگان و ممتاز، از جمله اپراتورهایی مانند Bulldozer – Primal Threat یا Wraith – Beserkr، و همچنین GRAU 5.56، امتیاز آموزش بقا، Weapon به دست آورند.

ویدیوی فول گردونه بی وای لجند

گردونه کالاف موبایل

در ادامه می‌توانید ویدیوی فول گردونه بی وای لجند را ببینید:

زدن گردونه تمپلار کالاف دیوتی موبایل

استریمرهای زیادی این روزها کالاف موبایل را استریم می‌کنند و حالا با حضور گردونه کالاف، برخی به آموزش این گردونه پرداختتند. به تازگی، ویدئویی از یک استریمر تحت عنوان زدن گردونه تمپلار کال آف دیوتی به انتشار رسیده که در فضای مجازی وایرال شده است.

بیشتر بخوانید:

استریم فینیشر کالاف دیوتی موبایل

گیم پلی کالاف دیوتی موبایل بتل رویال

این گردونه شامل پروژه‌ها، کارت‌های ویزیت، طلسم‌ها، امتیازات Call of Duty و موارد دیگر در طول فصل ششم این بازی بسیار محبوب است. فصل جدید همچنین دارای چندین به‌روزرسانی و بهبود بازی، و همچنین چالش‌های جدید، مسابقات، یک رویداد موضوعی و موارد دیگر خواهد بود که در زمان عرضه و در طول فصل در فروشگاه در دسترس خواهند بود.

ویدیوی فول گردونه بی وای لجند
ویدیوی فول گردونه بی وای لجند

آموزش گردونه تمپلار در کالاف موبایل

در ادامه می‌توانید ویدیوی آموزش گردونه کال اف دیوتی موبایل را ببینید:

ندای وظیفه: موبایل یا همان Call of Duty: Mobile، کال آو دیوتی: موبایل یک بازی ویدئویی رایگان تیراندازی اول شخص است که توسط TiMi Studios (زیر مجموعه تنسنت گیمز) ساخته شده و توسط اکتیویژن برای آی‌اواس و اندروید منتشر شده است. این بازی در ۱ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

استریم چالش پادشاه گابلین کلش آف کلنز

استریم پارت 5 خدای جنگ معراج

بتل رویال Battle Royale ژانری از بازی‌های ویدئویی چندنفره آنلاین است که عناصر بقا، اکتشاف و جمع‌آوری در بازی‌های بقا با روند بازی آخرین فرد بازمانده را با یکدیگر آمیخته است. بازی‌های این سبک ده‌ها تا صدها بازیکن را درگیر می‌کند و تمرکز آن بیشتر بر تعداد زیاد نفرات در هر مسابقه، نقشه‌های بزرگ و کمبود منابع در ابتدای مسابقه برای هر بازیکن و استفاده از منابع موجود در نقشه برای بقا است.

آموزش زدن گردانه تمپلار در کال آف موبایل

بیشتر بخوانید:

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

دیدگاه شما در خصوص ویدیوی فول گردونه بی وای لجند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *