کتک کاری نوید محمد زاده ؛ فرشته حسینی در لابلای حاشیه‌ای شکایت آلود ؟

آیا شکایت خانواده فرشته حسینی از نوید محمدزاده حقیقت دارد یا پای حاشیه‌های خاص با ریتم بالا در میان است؟ با نوشتار کتک کاری نوید محمد زاده با فیگار بمانید.

خانم بازیگر با نام فرشته حسینی بازیگر افغان ایران، همانطور که می‌دانید از کودکی کار کرده و خودش می‌گوید که برای کمک به خانواده در یک خیاطی مشغول به کار بوده و روزهای بسیار سختی را گذرانده است. در ادامه با نوشتار شکایت خانواده فرشته حسینی از نوید محمدزاده همراه فیگار بمانید.

کتک کاری نوید محمد زاده

فرشته حسینی در لابلای حاشیه‌ای شکایت آلود ؟

کتک کاری نوید محمد زاده, شکایت خانواده فرشته حسینی از نوید محمدزاده, فرشته حسینی, نوید محمد زاده و فرشته حسینی
کتک کاری نوید محمد زاده, شکایت خانواده فرشته حسینی از نوید محمدزاده, نوید محمد زاده و فرشته حسینی

بازیگر افغان فرشته حسینی با نوید محمدزاده  سوپراستار سینمای ایران ازدواج کرده است. فرشته حسینی به تازگی به کشور صربستان سفر کرده و قصد دارد در فیلمی سینمایی بازی کند.

بیشتر بخوانید:

وی پس از بازی در سریال قورباغه و ازدواج با آقای محمدزاده جزو بازیگران پر حاشیه سینما و تلویزیون ایران شد و با وجود سن کم و تجربه محدود محبوبیت خاصی در بین مردم دارد.

وی دلش می‌خواهد به جایگاهی برسد که بتواند به هموطنان افغان خود کمک کند. و از شرایط فعلی افغانستان بارها اظهار ناراحتی کرده و از همه برای هموطنانش کمک خواسته است.

بیشتر بخوانید:

فرشته حسینی بازیگری را در کلاس‌های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان آموخت. وی بازیگری را از سنین پایین آغاز کرد و در عرصه تئاتر فعالیت داشت، از جمله کارهای او در تئاتر می‌توان نمایش‌های خشونت علیه زنان و سینما‌های من اشاره کرد.

کتک کاری نوید محمد زاده, شکایت خانواده فرشته حسینی از نوید محمدزاده, فرشته حسینی, نوید محمد زاده و فرشته حسینی
کتک کاری نوید محمد زاده, نوید محمد زاده و فرشته حسینی

فرشته حسینی بعد از سفر اخیرش به صربستان به کمپ پناهجویان رفته و از نزدیک با آنها ملاقات کرده و می‌گوید وضعیت پناهجویان در این کمپ مناسب نیست و سالن‌ های غذاخوری و حمام و دستشویی برای همه مشترک است.

بیشتر بخوانید:

کافیست بدانید که این خبر که دست به دست و سینه به سینه در ایران پخش شده است دروغی بیش نیست و صرفا در طول جریان حاشیه‌سازی‌های مبتذل قرار دارد و بس. و در انتها باید بگوییم که آخرین نوشته نوید محمد زاده برای فرشته حسینی از قرار زیر است:


عشق قوی‌ترین همه احساسات است، زیرا همزمان به سر، قلب و حواس حمله می‌کند – لائوتسه


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نوید محمد زاده و فرشته حسینی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “کتک کاری نوید محمد زاده ؛ فرشته حسینی در لابلای حاشیه‌ای شکایت آلود ؟

  1. با احترامی که برای نویدخان محمدزاده قائلم، درجواب این خانم فرشته حسینی بگم یادت باشه
    بقول اسکارواید
    هیچ انسانی نمیتواند گذشته خویش رابازخرید کند
    .. آره عمو جان، روزگاراینطوری که انسانیت ادم های که باعث رشدمون شدندنبایدبراشون نمک نشناسی کرد،
    یادمون باشه یک سنگ همه یک کوه نیست ویک انسان همه یک قوم یاملت،،این مثال برای
    فرشته خانم حسینی،
    تقدیر کارخودش رومیکنه باغصه خوردن برای هم وطنان افغان وهم درد بودن خوبه ولی تنهاچیزی که همه روازبند وظلم نجات میده وحدت وجود انسانهاست وسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *