نقد فیلم Intrusion (نفوذ 2021) ؛ هیجان در چنگال تکراری وامانده !

میرا یک روانپزشک است که از بوستون به همراه همسرش، هنری پارسونز از بوستون به خانه جدیدی نقل مکان کرده است. با نوشتار نقد فیلم Intrusion همراه فیگار بمانید.

نقل مکان به سمت ساختمانی است که توسط هنری طراحی شده و در مکانی آرام و خلوت در کنار شهر کوچکی به نام کورالس قرار دارد. یک شب، وقتی در خانه نیستند، زن و شوهر ورود یک دزد را تجربه می‌کنند. افسر پلیس مورس (رابرت جان بورک) پرونده را بررسی می‌کند. مدتی بعد، یک شب دیگر، داین جریان، در خانه، دچار مفاهیم و مصادیقی از جریان یک نفوذ می‌شود… با نوشتار بررسی فیلم Intrusion همراه فیگار باشید.

نقد فیلم Intrusion (نفوذ 2021)

هیجان در چنگال تکراری وامانده !

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار تحلیل فیلم نفوذ خواهد خواند به شرح زیر است:

نقد فیلم Intrusion, نقد فیلم نفوذ 2021, بررسی فیلم Intrusion, تحلیل فیلم Intrusion
نقد فیلم Intrusion, نقد فیلم نفوذ 2021

نفوذ به یک هیجان پیچیده تبدیل نمی‌شود، در نهایت راه خود را به یک عمل ناهنجار نهایی می‌رساند که برای علاقه‌مندان این ژانر قابل پیش بینی است. رضایت چشمگیری در انتهای تصویر یافت نمی‌شود، اما ساختار در فیلم سرعت و تنش را حفظ می‌کند. در ادامه با نوشتار نقد فیلم Intrusion همراه فیگار بمانید.

تحلیل ساختاری روایت – ساختاری بدون تعلیق

داستان این فیلم از ساختاری بی اهمیت شکل می‌گیرد، با محوریت یک شخصیت زن که از شک و تردیدی که باعث بهم خوردن ازدواجشاد می‌شود، عصبانی شده است. این فیلم بدون هیچ گونه تخیل از جریان سازی ایجاد تعلیق در قسمت تاریک شخصیت‌ها ظاهراً قصد ایجاد داستانی معمولی و قابل پیش بینی را می‌کند. در ادامه با نوشتار نقد فیلم نفوذ 2021 همراه فیگار باشید.

تحلیل تکنیکی – موقعیتی ابتر

نقد فیلم Intrusion, نقد فیلم نفوذ 2021, بررسی فیلم Intrusion, تحلیل فیلم Intrusion
نقد فیلم Intrusion, نقد فیلم نفوذ 2021, بررسی فیلم Intrusion, تحلیل فیلم Intrusion

تنها چیزی که می‌تواند مورد علاقه برخی از علاقه‌مندان به ژانر دلهره باشد، موقعیت است، اما بسیار ساده، با شخصیت هایی بدون پرداخت. طرح در یک زوج جدا شده و خشک ساختار خود را شکل داده است؛ همه چیز در تقابل با یک ساختمان مدرن، اما نه از صحنه و نه از ساختمان به عنوان یک عنصر مزاحم استفاده نمی‌شود.

فریدا پینتو در نقش میرا عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می‌دهد. او دائماً در نبرد است، به ویژه در اطراف شوهرش هنری. در حالی که در مواردی او فوق العاده جذاب است و شما احساس می‌کنید که آنها در برخی نقاط یکدیگر را دوست دارند، هنوز مشخص است که اعتمادی کامل بین آن‌ها از طرف میرا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

بسیاری از داستان‌های حاشیه‌ای وجود دارد که فقط به آنها اشاره می‌شود، که در مقایسه با یک زباله اطلاعاتی در برخی موارد شاداب کننده است. به اندازه کافی به شما می‌گوید که شما را جلب کند و سپس به شما اجازه می‌دهد بقیه را با هم ترکیب کنید. اما این به اندازه کافی گفتن کاری نمی‌کند که هیجان را در بیننده برانگیزاند.

هنری (لوگان مارشال گرین) یک شخصیت شوم و وحشتناک است که زیر نقاب جذابیت پنهان شده است. مارشال گرین به طرز ماهرانه ای از یک همسر خوب پیروی می‌کند و سعی می‌کند از همسرش مراقبت کند و از روان پریش سادیستی که از کشتن مزاحمان پشیمانی نمی‌کند، مراقبت کند. او در شکل دادن به شخصیتش به داخل و بیرون شخصیت نفوذ میکند و شما نمی‌توانید کاملاً بفهمید که چه اتفاقی برای او می‌افتد.

متأسفانه، فیلمنامه به اندازه اجرای مارشال گرین ظریف نیست. اگر بتوانید آن را اینگونه بنویسید، پیچ و تاب آن در آغاز این فیلم فوق العاده آشکار است. شما مسئله تعلیق‌وار فیلم را خیلی زود متوجه خواهید شد و هیچ شگفتی ای برای شما ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

هیچ لحظه یا صحنه ای به یاد ماندنی واقعی در فیلم وجود ندارد. زمان را به زیبایی سپری می‌کند و هرگز احساس خستگی نمی‌کنید، اما لحظه ای برجسته وجود ندارد. فیلم فقط اتفاق می‌افتد و تا زمانی که ادامه دارد سرگرم کننده است و سپس به پایان می‌رسد.

تنش یا تعلیق زیادی وجود ندارد. شخصیت ها جالب هستند، اما چیز خاصی در آن‌ها نیست. این فیلم به دلیل شباهت هایی که با فیلم فوق العاده The Night House دارد که چند هفته قبل در سینماها اکران شد، کاملاً سقوط می کند و به شدت از داشتن ضعف ساختاری و تکنیکی رنج می‌برد. با نوشتار بررسی فیلم Intrusion همراه فیگار بمانید.

تحلیل فلسفی و روانشناختی – اضطراب‌های مصنوعی

نقد فیلم Intrusion, نقد فیلم نفوذ 2021, بررسی فیلم Intrusion, تحلیل فیلم Intrusion
نقد فیلم Intrusion, نقد فیلم نفوذ 2021, بررسی فیلم Intrusion, تحلیل فیلم Intrusion

اکثر ما از یک حمله می‌ترسیم. بسیار احساس تهاجمی دراد، اینطور نیست؟ احساس اینکه کسی در مکانی بوده است که شما معمولاً در آن احساس امنیت می‌کنید. ناراحتی میرا زمانی افزایش می‌یابد که به نظر می‌رسد او و هنری در مسیرهای مختلف در حال بهبود هستند.

هنری آماده است، در واقع اصرار دارد، آنها به سرعت حرکت کنند، در حالی که میرا چندان مطمئن نیست. او یک درمانگر است، شاید بیشتر با احساساتش هماهنگ باشد، و اخیراً در حال بهبودی و کنار آمدن با سرطان است، بنابراین احساس می‌کند خوش شانس است که فقط اینجاست. هنری در هر درمان و هر روز بدی در کنار او بوده، بنابراین عجیب است که ناگهان در این مورد متحد نشوید و مسائل پیچیده تر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

این فیلم مهیج ساخته آدام سالکی در نتفلیکس جدید است. یک فیلم حمله به خانه مانند بسیاری از فیلم های قبلی است، و بسیاری دیگر پس از آن نیز. آنها موثر هستند زیرا به معنای واقعی کلمه ما را در همان جایی که زندگی می‌کنیم مورد عنایت قرار می‌دهند.

Intrusion هیچ افزودنی فوق العاده ای در این ژانر نیست، اما نسبتاً خوش خیم و تماشای Pinto بسیار دوست داشتنی است. شخصیت در این نوع فیلم ها، به ویژه فیلم‌های زنانه، همانند یک نت، وحشتناک و وحشت زده به نظر می‌رسد، در حالی که میرا کمی مصمم تر و اکتیوتر است. نه تنها یک قربانی، بلکه یک عامل در سرنوشت خود است.

نفوذ تلاش می‌کند تا یک جنبه انسانی را برای این زوج کشف کند، زیرا فیلم با میرا یک توده در سینه او در حالی که زیر دوش است پیدا می‌کند. این یک لحظه هشدار دهنده است، وحشت را در میان شخصیت ایجاد و سعی می‌کند شوهرش را متوجه نکند، و کل ایده غیر معمول است که در یک تریلر استاندارد پیدا شود.

با این حال قبل از وقوع رویدادهای اغراق آمیز بیشتر برای تنظیم طرح، برخی اضطراب های واقعی را دنبال می‌کنند. ترس از سرطان سینه با یک سری اتفاق‌های نوستالژیک مخلوط می‌شود، اما فیلم نفوذ عمدتاً به لطف عملکرد پینتو است که احساس زنگ خفه کننده‌ای را قبل از اینکه تصویر به کار مردان عجیب داخل خانه برسد، بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد فیلم Intrusion سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *