ازدواج علی دایی با دختر مریم امیر جلالی ؛ ماجرای جنجالی ازدواج دوم علی دایی

خبرهای ازدواج و طلاق، موضوع داغ این روزهای فضای مجازی است. اخیرا نیز خبر ازدواج علی دایی با دختر مریم امیر جلالی شایعه شده است. در ادامه مطلب همراه باشید.

علی دایی در سال ۱۳۸۴ با مونا فرخ آذری ازدواج کرد. مونا طراح جواهرات بود و مراسم عروسی آن‌ها در اردیبهشت ۸۴ برگزار شد. عروسی دایی و فرخ آزادی، یکی از مجلل‌ترین مراسم آن زمان بود. این مراسم در باشگاه فرمانیه و با بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه برگزار گردید.

علی دایی، بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران، متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ است. او علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان نیز حضور داشت. به تازگی گفته می‌شود که وی، با دختر خانم امیرجلالی،‌ بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است. در ادامه خبر،‌ با داماد مریم امیر جلالی آشنا شوید.

ازدواج علی دایی با دختر مریم امیر جلالی

ماجرای جنجالی ازدواج دوم علی دایی

زن دوم علی دایی دختر مریم امیرجلالی است, علی دایی کنار همسر اول و دومش, همسر دوم علی دایی
زن دوم علی دایی دختر مریم امیرجلالی است, علی دایی کنار همسر اول و دومش, همسر دوم علی دایی

طبق شایعات گفته می‌شود که زن دوم علی دایی دختر مریم امیرجلالی است و این خبر، باعث واکنش مریم امیرجلالی شده است. او در صفحه اینستاگرام خود تصویری در کنار علی دایی انتشار داد و نوشت:


بیشتر بخوانید:


دوستان اینجوری شایعه می‌سازند، بعضی ازمردم بیکار و از خدا بی خبر. تا حالا آقای مجید یاسر داماد من بودند و حالا جای‌شان را دادند به آقای علی دایی نازنین، که هردو آن‌ها برای من باعث افتخارند، ولی چرا؟

همسر دوم علی دایی, داماد مریم امیر جلال, علی دایی کنار همسر اول و دومش
همسر دوم علی دایی, داماد مریم امیر جلال, علی دایی کنار همسر اول و دومش

او در ادامه خبر ماجرای جنجالی ازدواج دوم علی دایی نوشت: “چرا مدام نشستین و به جای درست فکرکردن همش سرتون تو زندگی مردمه؛ والا این کار‌ها دور از انسانیته… هفته پیش هم شایعه شد که مریم امیرجلالی درپارتی شبانه دستگیر شده واقعا دست همه شایعه سازان درد نکنه. بهتره برید به زندگی سراسر فاجعه خودتون یه سرک بکشید این وصله‌ها به من نمی‌چسبه.”

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای خبر ازدواج علی دایی با دختر مریم امیر جلالی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *