بیماری سرطان مارال فرجاد ؛ بیماری خطرناک مارال فرجاد چیست ؟

حدودا یک سال پیش خبر بیماری سرطان مارال فرجاد هنرپیشه سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شد و پس از طی کردن مراحلِ سخت درمان اینک در شرایطِ بهتری قرار گرفته است.

مارال فرجاد متولد 1361 در تهران است. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد است. مارال فرجاد با انتشار عکس هایی از خودش در کنار خواهرش اینستاگرامش را آپدیت کرد. در این مقاله به بیماری مارال فرجاد و مریضی مارال فرجاد میپردازیم شما میتوانید با خواندن این خبر از جزئیات بیماری سرطان مارال فرجاد بازیگر آگاه شوید.

بیماری سرطان مارال فرجاد

بیماری خطرناک مارال فرجاد چیست ؟

بیماری سرطان مارال فرجاد
بیماری سرطان بازیگر مارال فرجاد, بیماری سرطان مارال فرجاد بازیگر

مارالِ فرجاد با تیترِ (زنِ قوی) سوژه‌ی خبرنگار مجله‌ی (گلمور) شد. بیماری مارال فرجاد از نوع سرطان است.

موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم… بسیار غمگین و ناامید بودم، چراکه این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت… تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثلِ یک نقشِ سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم.

ین بخشی از حرف‌های مارال فرجاد, بازیگر تآتر و سینما و تلویزیون با خبرنگار مجله‌ی گلمور در مجارستان است که روندِ درمان و بهبودیِ او را با تیترِ (زنِ قوی) سوژه‌ی گفت‌وگو قرار داده است.

بیماری سرطان مارال فرجاد
بیماری سرطان مارال فرجاد بازیگر, بیماری مارال فرجاد

مارال فرجاد در مصاحبه ی خود گفته است:

سال گذشته تشخیص داده شد که سرطان دارم. در آن لحظه همه چیز ناامید کننده به نظر می رسید. احساس می کردم زندگی ام از هم می پاشد!

آن طور که آگاه شدیم بیماری سرطان بازیگر مارال فرجاد رو به بهبودی است.

بیماری سرطان بازیگر مارال فرجاد اینک در شرایطِ بهتری قرار گرفته است و مریضی مارال فرجاد  با انجام دوره‌های درمانی بهتر شده و او  اکنون در شرایط جسمی و روحی نسبتا خوبی قرار گرفته  و امیدوار است به‌زودی پس از تکمیلِ درمان دوباره به صحنه و پرده‌ی سینما برگردد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیماری سرطان مارال فرجاد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *