کشتی اسنایدر و کاکس ؛ پادشاه 97 کیلوگرم چه کسی است؟

 کاکس بامداد امروز در یک رقابت بین دانشگاهی مقابل اسنایدر، قهرمان المپیک و جهان، شکست خورد. در ادامه نوشتار کشتی اسنایدر و کاکس با فیگار بمانید.

مسابقه بین کاکس و اسنایدر امروز در سالن تئاتر هنرهای نمایشی یکی از هتل‌های مطرح دیترویتِ میشیگان برگزار شد که هر دو مسابقه را کایل اسنایدر برد. اسنایدر کشتی اول را 5-5 به سود خود تمام کرد و در مبارزه دوم هم 2 بر صفر به برتری رسید.

کشتی اسنایدر و کاکس

پادشاه 97 کیلوگرم چه کسی است؟

اسنایدر
کایل اسنایدر, کشتی کاکس, مسابقه بین کاکس و اسنایدر

نکته عجیب ماجرا این بود که کاکس خیلی بد و شک برانگیز کشتی گرفت و برخی احساس می‌کردند که از قبل هماهنگ شده بود که او راحت فن بخورد.

بیشتر بخوانید:

این نبرد که قرار بود قبل از المپیک توکیو یک کشتی جذاب و تماشایی را بین دو آزادکار طلایی آمریکا رقم بزند، به شکلی عجیب و به دلیل دیر رسیدن کاکس به وزن کشی، صورت نگرفت.

با این نتیجه باید دید جی‌دن کاکس امسال کارش را همچنان در 92 کیلو ادامه می‌دهد یا اینکه باز هم در رقابت با اسنایدر برای رسیدن به دوبنده 97 کیلوگرم تیم ملی آمریکا خواهد جنگید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کشتی اسنایدر و کاکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *